۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲

محمدی:

گام‌های موثری در حوزه اشتغال زندانیان برداشته شده است

گام‌های موثری در حوزه اشتغال زندانیان برداشته شده است

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: حداکثر تلاش را با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش آمار ورودی به زندان‌ها به کار می‌گیریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در شورای برنامه‌ریزی دادگستری استان آذربایجان غربی حضور یافت.

محمدی در این جلسه از تلاش و تعامل مقامات قضائی استان در حوزه زندان‌ها تقدیر کرد و در ادامه یادآور شد: سازمان زندان‌ها در کنار مأموریت‌های قضائی و اصلاح و تربیت زندانیان، گام‌های مؤثر دیگری بویژه درجهت اشتغال زندانیان برداشته و استان آذربایجان غربی نیز توفیقات بسیار خوبی در این زمینه داشته است.

وی با بیان اینکه چنین نتایجی مرهون تعامل حداکثری میان مجموعه دادگستری و زندان‌های استان‌ها است، افزود: یکی از سیاست‌های راهبردی قوه قضائیه، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها است بنابراین لازم است حداکثر تلاش را با استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش آمار ورودی به زندان‌ها به کار گیریم.

گفتنی است در این نشست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی، اعضای شورای معاونین، مدیرکل زندان‌ها و سایر رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان واقع در سالن جلسات دادسرا حضور داشتند.

در این جلسه گزارشی نیز از سوی دادستان استان و مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی درباره از اقدامات صورت گرفته در راستای کاهش جمعیت کیفری، اشتغال زندانیان، مهارت‎آموزی و … ارائه شد و جلسه با اتخاذ تصمیماتی به کار خود خاتمه داد.

کد خبر 6225570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha