۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶

با کسب تمامی آراء مجمع؛

علیرضا محمدی به عنوان رییس جدیدهیات اسکی کردستان انتخاب شد

علیرضا محمدی به عنوان رییس جدیدهیات اسکی کردستان انتخاب شد

سنندج_ کاندید هیات اسکی کردستان گفت: «علیرضا محمدی» تنها کاندید مجمع انتخابات هیات اسکی استان کردستان به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، «علیرضا محمدی» پیش از ظهر یکشنبه در انتخابات مجمع انتخابات هیأت اسکی استان کردستان که با حضور نایب رئیس فدراسیون برگزار شد، به عنوان تنها کاندید مجمع به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیأت انتخاب شد و در این مجمع توانست ۹ رأی از مجموع ۹ رأی مأخوذه را کسب کند.

علیرضا محمدی بیان کرد: تنها پیست اسکی شهر بیجار متأسفانه راکد و بدون فعالیت مانده است.

وی افزود: کردستان مستعد ورزش‌های زمستانی است، و استان پتانسیل و ظرفیت را دارد و مردم هم علاقه زیادی به این ورزش دارند ولی متأسفانه توجه به زیرساخت‌ها نشده است.

رئیس هیأت اسکی کردستان بیان کرد: در این زمینه هم بخش خصوصی و هم هیأت باید فعالیت کنند و از اعتبارات ملی و اداره کل مبالغی برای تقویت زیرساخت‌ها در نظر گرفته شود.

محمدی عنوان کرد: در حال حاضر پیست اسکی که میلیاردها تومان ارزش دارد تقریباً تبدیل به مخروبه شده که باید کمک‌های برای احیای پیست جمع‌آوری شود.

وی افزود: چشم انداز ما برای پیست اسکی شهرهای قروه و سقز و سنندج است که با ظرفیت و جمعیتی که دارد و توپوگرافی کوهستانی و برفی که دارد می‌تواند جوابگو باشد.

رئیس هیأت اسکی کردستان عنوان کرد: اما فعلاً فقط پیست بیجار آن هم به طور ناقص فعال است که تکمیل و احداث زیرساخت‌های پیست، استعدادیابی، آموزش داور و مربی نیاز به تغییر دیدگاه دارد.

محمدی بیان کرد: باید جوانان هم خانم و هم آقا جذب تیم ورزشی شوند و اینکه چند سال اعزام به مسابقات ورزشی نداشتیم و این تأثیر بدی برای استان دارد و همدلی رمز موفقیت ما است.

وی اظهار کرد: در استان باید کمیته‌ها تشکیل شود و بستر لازم برای احیای مجدد پیست فراهم شود با بهره‌گیری از جشنواره‌های مختلف که هم بازخورد خوب دارد و هم پیست را معرفی می‌کند.

رئیس هیأت اسکی کردستان تصریح کرد: تبلیغات هم مهم است و موجب درآمدزایی برای رشته خواهد شد.

محمدی گفت: تمرکز هیأت باید استعدادیابی از سن کم باشد چون مربیان خوبی داریم که باید کلاس‌ها از رده پایه تشکیل شود و کمیته‌ها و جلسات هم مجدداً و مرتب تشکیل شود.

وی اذعان کرد: کرگروه تخصصی استان باید برنامه راهبردی و تخصصی داشته باشد و باید هیأت به کل شهرها گسترش یابد مثل قبل که هیأت سقز و قروه فعال بود و تنها مختص به بیجار نباشد.

رئیس هیأت اسکی کردستان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که با بهره از ظرفیت خوب اسکی و کمک استانی از این ورزش حمایت شود و اعتبار خاص برای احیای زیرساخت‌ها ایجاد شود که یک گام خوب برای توسعه اسکی برداشته شود.

کد خبر 6225700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha