۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۷

استاندارمرکزی تاکید کرد؛

لزوم تعامل و همکاری بانک‌ها در روند اجرای اقدام ملی مسکن در مرکزی

لزوم تعامل و همکاری بانک‌ها در روند اجرای اقدام ملی مسکن در مرکزی

اراک-استاندار مرکزی گفت:اجرای طرح اقدام ملی مسکن بخش بزرگی از جامعه را خانه دار کرد از این رو انتظار می رود بانک ها نیز در این راستا تعامل و هم‌افزایی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه عصر یکشنبه در نشست شورای مسکن استان مرکزی اظهار کرد: علی رغم بدهی بالای دولت به سازمان نوسازی و تجهیز مدارس، این نهاد همچنان در خدمات‌رسانی فعال بوده که جای تقدیر دارد.

استاندار مرکزی افزود: با اجرای طرح اقدام ملی مسکن بخش بزرگی از جامعه خانه دار شدند از این رو انتظار می‌رود بانک‌ها نیز در روند و شتاب بخشی این طرح تعامل و هم‌افزایی لازم را داشته باشند.

مخلص الائمه با اشاره به طرح جوانی جمعیت گفت: متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت در اولویت قرار دارند و نهادهای متولی با از تمام توان خود برای اجرا آن همکاری کنند.

وی افزود: اقدام ملی مسکن باید مورد توجه هر دولتی قرار بگیرد چرا که این طرح تابع تغییر دولت‌ها نبوده است‌.‌

لزوم تعامل و همکاری بانک‌ها در روند اجرای اقدام ملی مسکن در مرکزی

بانک مرکزی مطالبه متقاضیان اقدام ملی مسکن را با جدیت پیگیری کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز با تاکید بر همکاری بانک‌ها در روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: متأسفانه برخی بانک‌ها از جمله
بانک رفاه کارگران نه تنها در استان مرکزی بلکه در سطح ملی، پاسخگوی متقاضیان این طرح نیست.

علی‌اکبر اسدی افزود: باید کوتاهی بانک رفاه در وظیفه خود نسبت به طرح اقدام ملی، رسانه‌ای شود چرا که کوتاهی این بانک نسبت به انجام وظایف خود در ابن راستا گواه آن است دغدغه حل مشکلات مسکن ملی را ندارد.

وی خواستار پیگیری بانک مرکزی در رفع مشکلات متقاضیان اقدام ملی مسکن شد و گفت: در راستای حل مشکلات متقاضیان اقدام ملی حدود ۶ ماه با بانک
رفاه کارگران پیگیر بودیم.

لزوم تعامل و همکاری بانک‌ها در روند اجرای اقدام ملی مسکن در مرکزی

ساخت ۹ باب مدرسه در طرح اقدام ملی مسکن استان مرکزی

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز گفت: تفاهم نامه ساخت ۹ باب مدرسه در طرح اقدام ملی مسکن استان مرکزی با اداره‌کل نوسازی مدارس استان انجام‌شده که روند پیشرفت فیزیکی ساخت ۲ مدرسه قابل توجه است.

عباس یوسف‌زاده با اشاره به روند تکمیل طرح ۸۱۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن اراک گفت: از ۱۵۶۰ واحدی متقاضیان شرکت آرش آرمه اراک، ۱۴۰۰ متقاضی وجه مورد نیاز را واریز کردند و شرکت کیسون دیگر پیمانکار اقدام ملی اراک هم از ۲۳۹۲ واحد از ۲۰۴۰ متقاضی وجه دریافت شده است.

وی افزود: یکی دیگر از پیمانکاران هم از ۲۴۰۰ متقاضی ۱۹۲۰ متقاضی وجه پرداخت کردند و شرکت دژلیس هم از ۸۳۲ متقاضی از ۷۵۱ نفر وجه دریافت شده است.

کد خبر 6226083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha