۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۰۱

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

شورا امانت رای مردم است

شورا امانت رای مردم است

تبریز-عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ما به عنوان نمایندگان شورا امانت دار رای مردم هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، دویست و یازدهمین جلسه علنی این شورا به صورت غیررسمی در عمارت تاریخی شهرداری تبریز برگزار شد.

اسماعیل چمنی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در رابطه با تجلیل اعضای این شورا از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی آذربایجان شرقی و رتبه برترهای تبریزی کنکور ۱۴۰۳ اظهار داشت: از هیأت رئیسه شورا بابت تجلیل از برترین‌های کنکور و قهرمانان ورزشی تشکر می‌کنم. باید از این افراد حمایت کنیم و شرایطی ایجاد شود که نخبگان علمی و ورزشی در کشور رشد کنند.

او با اشاره به لزوم حمایت شورا از نخبگان در حوزه‌های مختلف ادامه داد: باید نخبه‌های زمینه‌های مختلف را در مقطع نوجوانی و جوانی شناسایی کرده، پرورش داده و از آنها حمایت کنیم چرا که ارتقا و پیشرفت کشور به حضور این افراد وابسته است.

چمنی در رابطه با مسائل پیش آمده در خصوص باغ گلستان با بیان اینکه قانون باید برای همه یکسان باشد گفت: رسانه‌های مختلف استانی و کشوری به بیان و بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداختند که به خاطر عدم نظارت از سوی شورا و بدسلیقگی اتفاق افتاده است.

عضو شورا اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سایه تلاش نیروهای انتظامی شاهد امنیت بی بدیل در استان و عدم پیش آمد مشکلات مختلف مانند حضور اتباع غیرمجاز خارجی هستیم، موضوعی که به معضلی در سایر استان‌ها تبدیل شده است.

وی با اشاره به مسائل مربوط به عدم حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه افزود: ما به عنوان نمایندگان شورا امانت دار رأی مردم هستیم.

چمنی ادامه داد: در درجه اول برای برقراری امنیت باید برقراری رفاه و کار آفرینی را در اولویت قرار داد. وضعیت باغ گلستان از لحاظ اجتماعی چندان جالب نیست. اما بایستی در خصوص احداث مرکز انتظامی در زمین مدنظر در این مکان، تجدید نظر شده و زمینی بلامانع در اختیار نیروی انتظامی قرار داده شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: استفاده از قانون در مسائل مختلف کمک کننده و در همین مسئله هم تعیین کننده است. باید کار در این زمینه طوری پیش برود که آیندگان نگویند این اتفاق نباید می‌افتاد. نباید در شرایط فعلی آرامش را از مردم گرفت.

عضو شورای شهر تبریز در پایان گفت: اصلی ترین دغدغه مردم ترافیک سنگین تبریز است و مردم در این زمینه از ما توقع دارند. همه در جایگاه‌های مختلف می‌گویند نوکر مردم هستند اما عمل کردن به این شعار مهم است. امیدوارم قانون برای همه یکسان انجام شود؛ همه ما مکلف پیروی از قانون هستیم و اول از همه مسئولین باید قوانین را درست و صحیح اجرا کنند.

کد خبر 6226196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha