۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴

فرماندارتنگستان:

کمبود معلم در مدارس تنگستان رفع شد

کمبود معلم در مدارس تنگستان رفع شد

بوشهر- فرماندارتنگستان گفت: با تدابیر اندیشیده شده مشکل کمبود معلم و مربی در مدارس تنگستان برطرف شد و شهرستان با کمبود معلم مواجه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان تنگستان ضمن تبریک آغاز امامت ولیعصر (عج) و میلاد با سعادت نبی اکرم محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت عنوان داشت: در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم و باتلاش هایی که در مجموعه اداره آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفته در شهرها و مناطق روستایی و همکاری بخشدار مرکزی با راهبری امام جمعه شهر اهرم اقدامات خوبی در حوزه کاری ازلحاظ نیازهایی که لازم بوده بر طرف یا پشتیبانی و نوسازی شود صورت گرفته است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: تمهیدات لازم در مقایسه با سال گذشته در مدارس شهرستان تنگستان انجام شود بحث مربی، معلم و کادر آموزشی بود که با تدابیر که اندیشیده و پیش بینی شده مشکل برطرف شد و شهرستان با کمبود معلم مواجه نیست.

وی یاد آور شد: امکانات که لازم بود از نظر سخت افزاری در مدارش شهرستان پشتیبانی خوبی انجام شده و نیازهای سخت افزاری مدارس برطرف شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان اضافه کرد: طی سه گذشت با توجه به راهبری خوب که با راهنمایی امام جمعه شهر اهرم صورت گرفت اقدامات خوبی در حوزه مدارس شهرستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تنگستان بیشترین مدرسه تخریبی داشته است ادامه داد: در سال گذشت عملیات اجرایی ۱۲۸ کلاسه درس در شهرستان در دو بخش مرکزی و دلوار آغاز شد که ۷۰ کلاس در دلوار و ۵۸ کلاس در بخش مرکزی بوده است.

لطفی افزود: شهرداران شهرها و دهیاران و روستاهای شهرستان در ارائه خدمات سخت افزاری به مدارس کوتاهی نکنند.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: مدیران آب و برق شهرستان قبل از قطع آب و برق مدارس مکاتبات لازم با فرمانداری داشته باشد و اجازه قطع آب و برق مدارس ندارند.

رئیس شورای آموزش و پرورش تنگستان بیان کرد: با توجه به اینکه بعضی از مدارس در مسیرهای اصلی جاده مواصلاتی قرار دارند با دهیاران با پلیس راه و درو شوراهای شهرها با راهنمایی و رانندگی هماهنگی لازم داشته باشند.

کد خبر 6226782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha