۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰

رئیس شورای شهر اهواز:

اولویت مدیریت شهری اهواز آسفالت معابر است

اولویت مدیریت شهری اهواز آسفالت معابر است

اهواز - رئیس شورای شهر اهواز گفت: اولویت شورا مساله آسفالت بود که شهر در این زمینه دچار کاستی بود به خصوص در برخی از مناطق که مردم از آن رنج بسیار می بردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی مطیعی پیش از ظهر امروز دوشنبه در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه صحن شورای اسلامی کلان شهر اهواز اظهار کرد: ان شاء الله با مشی وحدت و محور قرار دادن شورای اسلامی شهر، فصل نوینی را در مجموعه شورای اسلامی کلان شهر رقم خواهیم زد. ما تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا از چند دسته بودن عبور کنیم و ساحل آرامشی در شورای شهر اهواز داشته باشیم.

رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: یکی از موارد مهمی که چند ماه آخر حول آن وحدت خواهیم کرد، ایجاد پویایی و وحدت شورای ششم خواهد بود تا قدمی برای تحرک مدیریت شهری برداریم.

وی با بیان اینکه در اهواز ۲ پروژه مهم وجود دارد که مجموعه شورای ششم از روز اول پس از مشخص شدن انتخابات به صورت متفق بر آن تاکید داشته است، تصریح کرد: اولویت اول مساله آسفالت بود که شهر در این زمینه دچار کاستی بود به خصوص در برخی از مناطق که مردم از آن رنج بسیار می‌بردند.

مطیعی ادامه داد: دفع آب‌های سطحی موضوع دیگر بوده که با جدیت در دستور کار دوره جدید شورای اسلامی شهر خواهد بود کما اینکه اذعان می‌کنیم در سه سال گذشته نیز پیگیر و پای کار آن بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: انشاالله در دوره جدید ارتباط کاملاً متفاوتی نسبت به گذشته خواهیم داشت، از آنجایی که شورای شهر و شهرداری نمی‌توانند به تنهایی کار را انجام دهند لذا با مردم و سازمان‌های مردم نهاد نیز ارتباط خواهیم داشت زیرا معتقد هستیم مردم و شهروندان نیز باید همراهی کنند.

کد خبر 6226970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha