۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۱۳

نماینده رسمی جامعه جهانی نوآوری در ایران اعلام کرد:

۲ جایزه ویژه جهانی برای برگزیدگان دومین نمایشگاه ملی فن نما

۲ جایزه ویژه جهانی برای برگزیدگان دومین نمایشگاه ملی فن نما

اصفهان- نماینده رسمی جامعه جهانی نوآوری، علوم و تحقیقات در ایران گفت: برای برگزیدگان نمایشگاه فن نما دو جایزه ویژه جهانی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سلیمانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری رویدادهایی مانند فن‌نما نقش حیاتی در بسترسازی برای توسعه علم و فناوری دارند، اظهار داشت: این رویدادها با گرد هم آوردن دانشجویان، محققان و شرکت‌های دانش بنیان، فرصتی بی نظیر را برای تبادل ایده‌ها، اشتراک گذاری تجربیات و ایجاد شبکه‌های همکاری فراهم می‌کنند.

وی در خصوص تأثیر نمایشگاه فن‌نما در امور پژوهشی و نوآورانه، تصریح کرد: نمایشگاه فن‌نما به عنوان یک پلتفرم علمی فناورانه، محیطی را برای معرفی و شکوفایی استعدادهای جوان و شرکت‌های نوآور فراهم می‌کند.

نماینده رسمی جامعه جهانی نوآوری، علوم و تحقیقات در ایران و مسؤول شتاب دهنده علمی آموزشی تواترون ادامه داد: این پلتفرم‌های علمی فناورانه نه تنها به گسترش مرزهای علم کمک می‌کند بلکه با ایجاد انگیزه در نسل جدید و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، آن‌ها را به سمت پژوهش‌های نوآورانه و کاربردی هدایت خواهد کرد.

سلیمانی افزود: شرکت‌های دانش بنیان نیز با حضور در این رویدادها از فرصت‌هایی مانند جذب سرمایه گذار، توسعه بازارهای جدید و همکاری با متخصصان بهره‌مند می‌شوند که این امر در رشد آن‌ها و شتاب‌دهی به پیشرفت علمی و فناورانه کشور مؤثر است.

مسؤول شتاب دهنده علمی آموزشی تواترون در خصوص اخذ جوایز بین‌المللی برای شرکت‌های دانش بنیان، خاطر نشان کرد: اخذ جوایز جهانی برای شرکت‌های دانش بنیان و نوآوران اهمیت بسیاری دارد زیرا این جوایز به تأیید نوآوری دستاوردهای آن‌ها در سطح بین الملل منجر می‌شود و اعتبار و مشروعیت بیشتری به آنها می‌بخشد.

سلیمانی افزود: جوایز بین المللی نه تنها باعث جلب توجه سرمایه گذاران و ایجاد فرصت‌های همکاری در سطح جهانی می‌شوند بلکه انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری به تیم‌های نوآور می‌بخشند تا پروژه‌های جدیدی را آغاز کنند.

به گفته نماینده رسمی جامعه جهانی نوآوری، علوم و تحقیقات در ایران، این جوایز به بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری شرکت‌ها کمک می‌کند و باعث می‌شود آن‌ها بتوانند در بازارهای جهانی بهتر رقابت کنند.

سلیمانی اضافه کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، پس از رایزنی‌های صورت گرفته و معرفی ابعاد وسیع رویداد فن‌نما، ما توانستیم جوایزی را برای برگزیدگان رویداد فن‌نما دریافت کنیم.

مسؤول شتاب دهنده علمی آموزشی تواترون افزود: این جایزه ویژه شامل تندیس و گواهی از طرف جامعه جهانی نوآوری، علوم و تحقیقات Global Community Innovation, Science, and Research (GCISR) و جایزه ویژه که شامل مدال و گواهی از طرف انجمن مخترعان ترکیهTurkish Inventors Association (TUMMIAD) می‌شود.

سلیمانی با بیان اینکه مأموریت اصلی جامعه جهانی نوآوری، علوم و تحقیقات (GCISR ) ترویج نوآوری و توسعه علمی در سطح جهانی است، اضافه کرد: این مجموعه با هدف ایجاد بسترهای مناسب برای شکوفایی استعدادها، همکاری میان محققان و فعالان علمی و پیشبرد مرزهای دانش فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: GCISR به دنبال ایجاد پل‌های ارتباطی بین ایده‌های نوین و منابع جهانی است تا از این طریق به تحقق راه‌حل‌های علمی و فناورانه کمک کند.

سلیمانی ابراز داشت: حمایت از برگزیدگان رویداد فن‌نما نیز در راستای همین مأموریت صورت می‌گیرد؛ چرا که این مجموعه باور دارد که شناسایی و حمایت از نوآوران جوان می‌تواند به توسعه پایدار علم و فناوری و همچنین حل چالش‌های جهانی از طریق ایده‌های نوآورانه منجر شود.

نماینده رسمی جامعه جهانی نوآوری، علوم و تحقیقات در ایران نیز تصریح کرد: TÜMMİAD (انجمن مخترعین ترکیه) با هدف ترویج نوآوری و اختراعات در سطح جهانی فعالیت می‌کند.

به گفته وی این سازمان با ایجاد ارتباط بین مخترعان و سرمایه گذاران، تلاش خواهد کرد تا ایده‌های نوآورانه را به محصولات عملی و تجاری تبدیل کند. همچنین، با ارائه خدماتی مانند بازاریابی پروژه‌ها و آموزش نوآوری، به تقویت فرهنگ علمی و نوآوری کمک می‌کند و در صحنه جهانی علم و فناوری نقش مؤثری دارد.

کد خبر 6227001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha