۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

مدیران و دستگاه های فرهنگی پای کار «روز قزوین» نیستند

مدیران و دستگاه های فرهنگی پای کار «روز قزوین» نیستند

قزوین- عضو شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم مشارکت مدیریت ارشد و دستگاه های فرهنگی استان در اجرای برنامه های هفته فرهنگی قزوین تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین باید دیگر دستگاه‌های فرهنگی استان نیز مشارکت داشته باشند اظهار کرد: در ادوار گذشته شاهد همکاری و مشارکت خوب سازمانها و مدیریت ارشد استان در اجرای برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین بودیم اما به مرور این مشارکت کمرنگ شد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین در حال حاضر به صورت یکه و تنها برنامه‌های هفته فرهنگی قزوین را اجرا می‌کند افزود: مدیریت ارشد استان و سایر دستگاه‌های فرهنگی پای کار هفته فرهنگی قزوین نیستند.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هفته قزوین سازمان فرهنگی در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و ورزشی برنامه‌های خوبی تدارک دیده که بخشی از آنها اجرا شده و بخش دیگری نیز در دستور کار اجرا می‌باشد.

به گفته صلح جو، اجرای برنامه‌های هفته قزوین در هفت بخش شامل ورزشی، رونمایی کتاب، هنرهای آئینی، گردشگری، نشاط، گذر هنر قزوین، احیای بازی‌های بومی و محلی قزوین و سرگرمی برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر اینکه در این برنامه‌ها از هنرمندان بومی استفاده می‌شود خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در برنامه‌های هفته قزوین امسال از ظرفیت هنرمندان بومی و محلی مختلف در زمینه‌های مختلف که در کلان مطرح هستند اما خوب دیده نشده‌اند استفاده کرده است.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در نواحی منفصل شهری و کم برخوردار همچون چوبیندر، مشعلدار و ناصرآباد نیز برنامه‌های مختلفی با استفاده از ظرفیت هنرمندان مختلف اجرا شده است.

صلح جوبا بیان اینکه به مدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نمره قبولی می‌دهم، افزود: مجموعه سازمانهای شهرداری تشکیلات محور هستند و سازمان فرهنگی هم مستثنا از رویه نظم و انضباط مالی نیست و بدون مصوبه شورا و دستور شهردار اقدامی در آن انجام نمی‌شود لذا از زحمات و تلاش‌های مدیر سازمان فرهنگی قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6227715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha