۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۷

جراره در گفت‌وگو با مهر:

ارتباط ایران با کشورهای همسایه باید تقویت شود

ارتباط ایران با کشورهای همسایه باید تقویت شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت روابط ایران با کشورهای همسایه و جبهه مقاومت بسیار حائزاهمیت است و باید در اولویت دولت چهاردهم باشد.

ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر لزوم افزایش سطح روابط جمهوری اسلامی ایران و کشورهای جبهه مقاومت، اظهار کرد: اولین سفر رئیس جمهور به عراق انجام شد که در راستای تقویت روابط ایران و کشورهای جبهه مقاومت بود. طی سال‌های گذشته، روابط ایران با کشورهای جبهه مقاومت تقویت شده است که باید این روند همواره تداوم یابد.

وی بیان کرد: باید ارتباط ایران با کشورهای جبهه مقاومت در ابعاد مختلف به خصوص اقتصادی توسعه یابد. تقویت روابط ایران با کشورهای همسایه و جبهه مقاومت بسیار حائز اهمیت است و باید در اولویت دولت چهاردهم باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چقدر بتوانیم در چارچوب و اصول مسائل امنیتی و باورها و اعتقاداتمان، سطح روابط خود را با کشورهای مسلمان و منطقه افزایش دهیم، می‌توانیم سیطره ابرقدرت‌ها بر کشورهای اسلامی را کاهش دهیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: باید سیطره دلار بر تجارت و بازارهای جهانی کاهش یابد. کشورهای مسلمان باید سطح تعاملات اقتصادی میان خود را افزایش دهند که در این صورت دیگر تحریم‌ها معنایی ندارد.

جراره در ادامه بیان کرد: بیش از یک میلیارد نفر جمعیت مسلمانان جهان است که باید ارتباط میان دولت‌های اسلامی تقویت شود و به ویژه آنکه آنان باید سطح روابط اقتصادی خود را افزایش دهند.

کد خبر 6228070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha