۲ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۳

یادداشت مهمان؛

اسرائیل قبله اهل بها و نوزاد کثیف استعمار است

اسرائیل قبله اهل بها و نوزاد کثیف استعمار است

مراکز بهائیت هجوم وحشیانه اسرائیل به غزه را با تمام جنایات آشکار و پنهان نه‌تنها در فضای مجازی سانسور می‌کنند، بلکه سعی دارند اقدامات رژیم صهیونیستی را انسان دوستانه و قهرمانانه نمایش دهند.

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: سکنه نوار غزه در تیررس هواپیماهای جنگی و توپخانه صهیونیست‌های اشغالگر هستند. درحالی‌که متحدان این رژیم جنایتکار دست از تجهیز این رژیم برنداشته اند، بهائیان که از اصلی‌ترین حامیان صهیونیست‌ها هستند، تلاش در به دست آوردن آبروی رفته در قبال جنایات جنگی صورت گرفته را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

این فرقه در جدیدترین اقدامات خود در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و مظلوم‌نمایی برای متجاوزین صهیونیست داشته‌اند. در همین خصوص مطلبی را در فضای مجازی مبنی بر اقدامات بشردوستانه در مورد این تجاوزگران کودک کش به این صورت انتشار و تبلیغ می‌نمایند: «اکثریت جمعیت اسرائیل در تیررس موشک‌های شلیکی سازمان تروریستی حماس و متحدان آن از نوار غزه به‌سوی اسرائیل است.»

علی معروفی آرانی پژوهشگر یهودیت و صهیونیسم در همین‌باره یادداشتی نوشته که برای انتشار در اختیار مهر قرار گرفته است.

مشروح این‌یادداشت را در ادامه می‌خوانیم؛

بعد از حدود نزدیک به یکسال مقاومت مردم مظلوم غزه، باز شاهد هستیم که مردم تنفر خود را از این متجاوزان به‌صورت تظاهرات در سراسر دنیا و حتی در کشورهای هم‌پیمان و حامی رژیم اشغالگر انجام می‌دهند.جملات قصار مقامات رژیم صهیونیستی در ثنای بهائیت کم نیست از آن جمله اسحاق هرتزوگ، هفدهمین رئیس‌جمهور رژیم اشغالگر قدس در پیامی به مناسبت جشن بهائیان به دوستی بهائیت و اسرائیل اشاره نمود و پیوستن اماکن مقدس بهایی به فهرست میراث فرهنگ را تبریک گفت.

مراکز تشکیلات بهائیت هجوم وحشیانه اسرائیل به غزه را با تمام جنایات آشکار و پنهان نه‌تنها در فضای مجازی سانسور می‌کنند، بلکه سعی دارد اقدامات رژیم صهیونیستی را انسان دوستانه و قهرمانانه نمایش دهند.

بهائیان که از نوکران رژیم صهیونیستی و زاده استکبار غرب به‌حساب می‌آیند تلاش زیادی در موجه جلوه دادن اعمال کثیف و شنیع این رژیم اشغالگر دارند. در همین خصوص در رسانه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی دستور کار بیت‌العدل مظلوم‌نمایی و وارونه جلوه جنایات اسرائیل غاصب است که از سوی بیت‌العدل به بهائیان ابلاغ‌شده و آن‌ها نیز مانند گذشته در اجرای فرمان‌ها بیت‌العدل تلاش گسترده‌ای دارند.

فیس‌بوک‌های بهائیان مملو از مطالب در توهین به مسلمانان غزه و حمایت از رژیم صهیونیستی است. شاید امروز بیش از گذشته معنای سخن روحیه ماکسول همسر شوقی افندی آخرین سرکرده بهائیت روشن شود که می‌گوید:» «ما به اینجا (اسرائیل) تعلق داریم.»

رژیم جنایتکار صهیونیستی به سیستم تشکیلاتی اطلاعاتی بهائیت چنان اعتمادی دارد که حتی در فرودگاه‌های این رژیم نظیر فرودگاه بن‌گوریون، بهائیان مانند دیگر افراد مورد بازرسی قرار نمی‌گیرند. باغ‌هایی که بهائیان در حیفا درست نموده‌اند، منابع درآمدی سرشاری را برای رژیم صهیونیستی و بهائیان در بر دارد که هر دو طرف از آن بهره می‌برند.

وجوهات شرعی در این فرقه به‌طورکلی به رژیم صهیونیستی فرستاده می‌شود و به نام بیت‌العدل، این مبالغ گزاف صرف هزینه‌های مختلف در میان این اشغالگران می‌شود.

بر خلاف داستان‌سرایی‌های پرطمطراق توسط باند بین‌المللی بهائیت مبنی بر عدم دخالت بهائیان در سیاست و با وجود گذشت نزدیک به دو قرن از شکل‌گیری آن به عنوان یک ساختار شبه سیاسی وابسته به سرویس‌های امنیتی و جاسوسی استعمار و رژیم صهیونیستی، حمایت بی‌چون و چرا ی رژیم صهیونیستی از بهائیان و وابستگی برده وار تشکیلات مرکزی بهائیت موسوم به بیت‌العدل به صهیونیسم هنوز همچون رازی سر به مهر در پس غباری از ابهام باقی مانده است.

صهیونیسم و بهائیسم هردو از اندیشه امپریالیسم و استعمار به‌منظور سرکوب مسلمانان و از بین بردن فرهنگ اسلام برآمده‌اند. صهیونیسم برای آشوب‌گری در بین ادیان بزرگ جهان و به هم ریختن ساختار هم‌بستگی بین ادیان به‌وجود آمده است. این ادیان بشر را بر محور توحید گردهم می‌آورند تا در سایه صلح و زندگی مسالمت‌آمیز تعالی و رشد دهند. صهیونیسم در نقطه‌ای مستقر شده که پیروان ادیان بزرگ یهود، مسیح و اسلام سال‌ها در آن زندگی مسالمت‌آمیز داشته‌اند.

در حالی که برای کارشناسان مسائل مذهبی ایران سرسپردگی تشکیلات بهائیت در مقابل صهیونیسم روشن بود، با گسترش شبکه اطلاعاتی اعراب، و تسلّط آنان بر اوضاع سیاسی و اقتصادی خود و گسترش روابط متقابل مجامع اسلامی جهان، از فعالیت‌ها و نقش محافل ملی بهائیان، در حفظ منافع صهیونیسم، پرده برداشته شد.

در حال حاضر، بهائیان در کشورهای عربی و اسلامی، فعالیت‌های چشم گیری داشته، و با پشتیبانی صهیونیسم جهانی و اسرائیل، در بسیاری از نقاط جهان به ویژه ایالات متحده ی آمریکا، مراکز مهمی را برای اهداف صهیونیستی، زیر پوشش بهائیت ایجاد کرده‌اند.

بهائیسم نیز برای از بین بردن اندیشه امید به آینده به‌وجود آمده است. به همین علت، شیعه را که معرف مصداق حقیقی منجی بشر است، آماج تیرهای مسموم خود قرار دادند و اندیشه بهائیت را در ایران بر روی رسوب‌های فکری علی‌محمد باب بنیان نهادند. دولت‌های استبدادی مورد حمایت استعمارگران، مأمور حمایت از این اندیشه بودند. از این‌روی، میان بهائیسم و صهیونیسم پیوندهایی وجود دارد، ازجمله این پیوندها مرکزیت و رسمیت بهائیت در قلب اسرائیل، حمایت رسمی رهبران بهایی از اسرائیل و داشتن شرکت‌های تجاری مشترک، اهداف و انگیزه‌های دیگر است.

جریان بهائیت در کنار دیگر فعالان زمینه‌ساز نفوذ و حضور یهودیان در فلسطین و ایجاد دولت یهود در این سرزمین اشغالی بود. از این منظر بهائیان خود را شریک در حکومت یهود می‌دانند. «روحیه ماکسول» بیوه شوقی افندی در دیداری با سران رژیم صهیونیستی اظهار کرده است: «ما به اینجا تعلق داریم و مانند حلقه‌های زنجیر به هم پیوسته هستیم.»

این نکته حاکی از آن است که پیوند مستحکمی میان تشکیلات بهائیت و رژیم غاصب صهیونیستی وجود دارد. ضمن اینکه دقت در تاریخ بابی‌گری و بهائی‌گری و متون بهایی‌ها به خصوص به اعتراف صریح شوقی سومین رهبر بهائیان یهود، می‌فهمیم که آنها در شکل‌گیری این جریان نقش بسیار بسیار فعالی داشته‌اند. به همین خاطر نمی‌توان این دو جریان را از همدیگر تفکیک کرد. بلکه این دو جریان تنیده شده در هم هستند. به همین خاطر در فلسطین اشغالی بهائیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و هستند.

اسرائیل برای گسترش نفوذ خود در کشورهای اسلامی، از عناصر بهایی پراکنده در این کشورها، به‌ویژه در منطقه خاورمیانه، استفاده اطلاعاتی می‌کرد. بسیاری از منتقدان بهائیت ازجمله حضرت امام خمینی رحمه الله، بهائیان را اساساً بهایی ندانسته‌اند، بلکه آنان را یهودیانی متعصب و فداکار می‌دانند که در تحقق آرمان صهیونیسم جهانی، بیش از دیگران اسرائیل را یاری کرده‌اند.

حضرت امام خمینی رحمه الله در سخنرانی‌های خود درباره خطرهای این فرقه بارها به مردم هشدار داده است. ایشان در خلال مبارزه با قانون انجمن‌های ایالتی و ولایتی، در جمع گروهی از مردم تهران فرمود:

می‌خواستند با تصویب لایحه‌های انجمن‌های ایالتی و ولایتی و الغای شرط اسلام از رأی‌دهنده و انتخاب شونده، مقدرات مسلمین را به دست غیرمسلمانان، مانند یهودی‌های بهایی بسپارند. مردم را متوجه کنید تا به دولت بگویند: ما حاضر نیستیم استان‌های این کشور تحت تصرف بهایی نماهای یهود درآید. آگاه باشید! خطر، بزرگ و تکلیف، مهم است. بهائیان، اعتماد کامل دولت اسرائیل را به دست آورده و با تمام وجود خود را در اختیار آنان قرار داده بودند. مراکز دینی بهائیان در بسیاری از مناطق جهان، در حقیقت دفترهای جاسوسی اسرائیل هستند که هرازگاهی در گوشه‌ای از دنیا طبل رسوایی‌شان به صدا درمی‌آید. البته اسرائیلی‌ها نیز خدمات آنها را فراموش نمی‌کنند و به شکل‌های گوناگون، آنان را از محبت خود بهره‌مند می‌سازند. در یکی از اسناد، به نقل از یکی از بهائیان به نام فریدون رامش فر که سفری به اسرائیل داشته، درباره شیوه برخورد اسرائیلی‌ها با بهائیان آمده است:

«رژیم صهیونیستی آن‌قدر نسبت به بهائیان خوش‌بین است که در فرودگاه خود، بهائیان را بازرسی نمی‌کند، به‌طوری‌که وقتی رئیس کاروان به پلیس اظهار می‌دارد این‌ها بهایی هستند، حتی یک چمدان را باز نمی‌کنند، ولی بقیه مسافران حتی کلیمی‌ها را بازرسی می‌کنند. به‌طوری‌که یک کلیمی اعتراض کرده بود که چرا بهائیان را بازرسی نمی‌کنید و ما را که اینجا موطنمان است، مورد بازرسی قرار می‌دهید.»

گسترش شبکه اطلاعاتی اعراب، و تسلّط و حاکمیّت آنان بر اوضاع سیاسی و اقتصادی، خود از یک سو، و از سوی دیگر، گسترش روابط متقابل مجامع اسلامی جهان، و تشکیل کنفرانس‌های بین المللی اسلامی، در سطح نمایندگان سیاسی و علمای اسلامی کشورهای مسلمان، پرده از روی فعالیت‌ها و نقش محافل ملی بهائیان، در حفظ و ترویج منافع صهیونیسم و اسرائیل، برداشت. یکباره کشورهای عربی متوجه شدند که عوامل بهایی، از جمله مهمترین عوامل اسرائیل و صهیونیسم، خاصه در کشورهای اسلامی و آفریقایی است.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی نیز با به رسمیت شناختن فرقه ضاله بهائیت از آنان به عنوان بازوی جاسوسی و عملی خود برای رسیدن به اهداف مختلف در کشورهای منطقه استفاده می‌کردند. رادیو اسرائیل با ترویج فرقه ضاله بهائیت در برنامه خود در همین راستا بیان می‌کند: «اکنون کشور اسرائیل نه تنها مرکز دیانت کلیمی و مسیحی و اسلام است بلکه دیانت چهارمی که دیانت بهایی است نیز مرکزش در این سرزمین است.»

مقاله‌ای هم تحت عنوان بهائیات در مجله فرانسوی وابسته به صهیونیسم و اسرائیل به نام «زمین بازیافته» اسرائیل در شماره ۲۲ به تاریخ سپتامبر ۱۹۵۲ به قلم یکی از نویسندگان یهود منتشر می‌شود، که ضمن آن تطبیق اهداف صهیونیست‌ها با عقاید بهائیان در بر پایی کشوری مقتدر به نام «اسرائیل» را توضیح می‌دهد.

بهائیان معتقد بودند افزایش قدرت اسرائیل به افزایش قدرت و نفوذ بهائیان می‌انجامد. آن‌ها همچنین تشکیل «کشور اسرائیل» را آرزویی می‌دانستند که با محقق‌شدنش می‌توانند آسان‌تر از سابق به حیفا و عکا تردد کنند. خدمت بهائیت به اسرائیل و علیه اعراب و مسلمانان در آن جنگ‌ها در دهه ۱۳۴۰ به‌قدری آشکار بود که جمال عبدالناصر رئیس‌جمهور وقت مصر، که در آن سال‌ها به‌خاطر مقابله با اسرائیل به قهرمان اعراب تبدیل شده بود، در نطقی بهائیان را جاسوسان اسرائیل در جهان معرفی کرد. در سال‌های اخیر نیز جریان مقاومت یمن همین روابط را در بهائیان آن کشور با اسرائیل کشف کرد.

بهائیان پیروزی‌های اسرائیل را به «قدرت بهاءالله» نسبت می‌دادند! در جنگ شش‌روزه سال ۱۳۴۶ مبلغان بهایی با اظهار خوشحالی از پیروزی اسرائیل بر اعراب، آن را از برکت مدفون بودن حسین‌علی نوری در حیفا تبلیغ می‌کردند. در همین جنگ شش‌روزه مدیران بهایی البته با همکاری یهودیان حدود ۱۲۰ میلیون تومان پول برای کمک به اسرائیل جمع‌آوری و ارسال کردند. بهایی‌ها حتی در محافل خود از اینکه حکومت پهلوی علنی از اسرائیل حمایت نمی‌کرد انتقاد می‌کردند. در کنفرانس پالرمو (یا سیسیل) که در سال ۱۹۶۸ و چند ماه بعد از جنگ شش‌روزه برگزار شد، بهائیان کنفرانس را تبدیل به همایشی در حمایت از اسرائیل تبدیل کردند.

با توجه به روابط وسیع و صمیمانه و اعتماد مشترکی که میان رژیم صهیونیستی و بهائیت وجود دارد، طبیعی است که جهان اسلام و آزادگان عالم، به حضور اعضای این تشکیلات در بین خود با دیده سو ظن بنگرند و با آنان رفتاری طردآمیز پیش داشته باشند. متقابلاً بدیهی است که وقتی بهائیت، کاکل خود را این‌گونه محکم به زلف صهیونیسم گره می‌زند، نمی‌تواند ادعا کند که استقرار مرکزیت این تشکیلات در اسرائیل، صرفاً به دلیل قرار داشتن قبور سران فرقه در فلسطین اشغالی است و به همین دلیل اسرائیل قبله اهل بها شده است.

اقشار درجه‌چندم بهایی حتی اگر از روابط رؤسای سازمان با اسرائیل چیز زیادی نمی‌دانستند، دست‌کم به‌خاطر این‌که مرکز مدیریت سازمان و اماکن مقدس آنان در حیفا قرار دارد، دولت اسرائیل را حافظ امنیت خود می‌دانستند و سرنوشت خود را در گروی سرنوشت اسرائیل تلقی می‌کردند، بر این اساس در تمامی آن جنگ‌ها از اسرائیل جانبداری می‌کردند.

با وجود این پیوند عمیق، بدیهی است که بهائیان ناگزیرند در هزینه‌هایی که اسرائیل و صهیونیسم جهانی (در برابر خروش انقلابی مظلومان و محرومان جهان) می‌پردازند، سهیم و شریک باشند. لذا امسال و چند هفته گذشته در نبرد (حمله اربعین) شکوهمند حزب ‏الله لبنان با ارتش صهیونیستی که با پیروزی رزمندگان اسلام پایان یافت، بندر حیفا، که مرکز بهائیان در آن قرار دارد، آماج حملات موشکی دلاور مردان حزب‏ الله قرار گرفت و می‌توان حدس زد که تلاش حکومت اسرائیل برای جلب مساعدت بهائیان به منظور جلوگیری از فرارشان (همراه یهودیان) از اسرائیل، در اقدام اخیر نخست‌وزیر آن کشور (بنیامین نتانیاهو) به دلداری خاله مآبانه سران بهائیت، بی‌تأثیر نبوده است.

در مجموع امروز بهائیت یک تشکیلات بین المللی است و شهر عکا (قبله بهائیان که در اسرائیل قرار دارد) مرکز همبستگی و پیوند آنها با صهیونیسم- به ویژه در امور اقتصادی- است. البته بیشترین پیروان بهائیت، در کشور آمریکا ساکن اند. تشکیلات آنان در تمام کشورهای جهان به ویژه کشورهای آفریقایی و آسیایی- شعبه دارد و برای خود تبلیغ می‌کنند. اهداف آنان با اهداف صهیونیسم گره خورده و به یکدیگر احترام متقابل دارند. آنان برای نابودی مسلمانان به ویژه شیعیان- تلاش مضاعفی از خود نشان می‌دهند. باید بیش از پیش هوشیار بود چرا که دست صهیونیست‌ها کاملاً نمایان است.

بهائیت یعنی نوزاد کثیف استعمار پیر، یعنی تشکیلاتی صهیونیستی در پوشش بهائیت در همه نقاط دنیا، یعنی تشکیلات برانداز همه ی حکومت‌های دنیا و استقرار عصر ذهبی (عصر طلایی و درخشان) بهایی به مرکزیت ایران، یعنی افیونی که صهیونیست به جان ملت‌های دنیا انداخت برای زائل کردن فرهنگ‌ها، ترویج بی بندوباری و فساد.

بسیاری از بهایان از ماهیت فرقه‌ای که به آن گرایش پیدا کرده‌اند باخبر نیستند، بهتر از با استفاده از شعار معروف بهائیت و عبدالبهاء یعنی تحری (حقیقت را جستجو کردن)، عمل کنند و بیشتر در مورد فرقه و نه دین الهی که بویی از الهی بودن نبرده است تحقیق کنند تا خود به عدالت دست پیدا کنند.

کد خبر 6229987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مرتضي محمدجاني ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      مرگ بر اسرائيل
      • شامیر ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        در مبارزه با بهائیت نیروهای امنیتی و فرهنگی باید در کنار هم باشند
      • قمر الملوک IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        این موارد حاکی از آن است که بهائیت آنگونه که ادعا می‌نماید طرف دار صلح و انسان دوستی نبوده و نسبت به مسائل سیاسی بیگانه نیست. در غیر این صورت موضع گیری تند جامعه اسلامی نسبت به این فرقه چه معنایی می‌تواند داشته باشد.
      • غلام ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        امام خمینی:مسلمانان باید تا نابودی کامل اسرائیل دست از مبارزه بر ندارند
      • حمید حسینی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        با آرزوی نابودی این فرقه منحوس و هدایت فریب خوردگان آن
      • جزیره IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        3 2
        واقعا عالی بود خدا خیرتان بدهد ..واقعا اینها خطرناک هستن ..انشاءالله ک به زودی ریشه این فرقه و صهیونیستای خونخوار کنده بشه و از بین بروند..
      • چگینی ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        بر دشمن شیعه لعنت
      • طبرستان ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        ترور ناصرالدین شاه کار بهائیان بود.
      • ولایت تهران IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        اهدافی مانند سبک زندگی غربی و ترویج ارزش های ضد دینی که هدف رسانه های غربی است و هم جهت با اهداف بهائیت نیز می باشد، در محتوای برنامه های ماهواره ای به وضوح دیده می شود.
      • جوان بیکار ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        بهائیان برای منیت ملی خطرناک است.دروغ گوییانی بس بزرگند.
      • هادی صدر نجفی ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        حدودا دوماه پیش گفته بودم که بهائیان کافر ندو ورود کافران به مسجد حرام است.
      • هیگل IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        الا لعنت الله بر بهائیان
      • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        اینا یه مشت بی ناموس هستن
      • عارف اردبیل ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        برای بهائیان ،اصل مردن مسلمانان و بویژه شیعیان بود .
      • قلی زاده از ونک IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        چرت وپرت بهاییت چه ربطی به جنگ ایران وعراق دارد-هدف صدام تجزیه خوزستان بود چی به چی ربط میدین اسمش گذاشته بود قادسیه!!!!!!!!!!!!!!؟
      • یاشاسین اردبیل ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        خدا انشا الله به شما کمک کنه و شر بهایی های اسرائیلی را از سر این مملکت کم کنه.
      • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        درود بر شرف همه انسانهای حق طلب ،یاعلی
      • صادق ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        بهائیت یعنی یهودیان درجه 2
      • صحرا ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        نظرات خیلی متقن و عالی بود
      • صابر ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        افتخار میکنم زاده شهری هستم که پست ترین بنیانگذار این فرقه را به درک واصل کرد
      • بایرامی ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        لعنت بر بهایت و مرگ بر انگلیس خبیث.
      • لیلی برخورداری ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        شوقی افندی ، جانشین عبدالبها و آمر قتل عام ابرقو بود خدا لعنتشون کنه آمین
      • اردبیل آماده IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        بهائیت مساوی است با تروریسم ، این یک ادعا نیست یک واقعیت تاریخی است . این فرقه سرسپرده که مقر اصلی آن در اراضی اشغالی و در حمایت رژیم صهونیستی است با پیوند به این موجود نامشروع از ابتدای ایجاد تا کنون با ریختن خون های زیادی ریشه دوانیده و حالا با مظلوم نمایی ادعای حقوق بشر دارد .
      • الف لام میم IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        نسبت وهابیان به شیعیان.....مثل نسبت شیعیان به بهاییان است....چه بخواهی چه نخواهی!!!... واقعیت این است
      • تندباد زابل ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        دست گزارش ویژه و نویسنده و مسولان محترم مهردرد نکنه.کامنتا هم بهتر از متن بود.متن بهتر از کامنتا
      • تبریزی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        مرگ بر بهایی مرگ بر بهایی زاده مرگ بر سگان کثیف اسراییلی
      • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        مرگ بر بهایی کثیف ..
      • آذربایجان IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        بیش باد لعنت بر کفر و شرک و نفاق در همه ابعادشان
      • یوسف ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        8 0
        واقعا انسان های کثیف وبد یختی هستند...مرگ بر منافق وبهایی
      • پرستو زالی از دماوند IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        امیدوارم درس بگیریم و از عوامل دشمن نشویم
      • بیچاره IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        مهرخوبه که یه گزارش هم از نقش عوامل بیگانه مخصوصاً انگستان در تأسیس و پر و بال دادن به این فرقه منتشر کنی
      • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        و مرگ بر دولتهای حامی بهائیت آفرین برا ین محقق
      • شامیر IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        بسمه تعالی با سلام بسیار جالب بود متشکرم
      • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        انگليس پيچيد
      • بی درد ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        برای کسی که گوش به فرمان بیت العدل است، هم وطنی معنی ندارد. برای کسی که وطن را به اجنبی می فروشد و خاءن به مردم و ایرانی است، رحم و رافت معنی ندارد. اینها اگر راست می گویند، چرا جهت گیریهای همشون از اسراییل است؟
      • سید حسن IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        بربهائیان و دوست داران بهائیت و منافقین لعنت
      • بشاگرد IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        بله مرگ بر بهایی ولی قانونی نداریم که طبق اون ملاقات با بهاییان در ایران جرم تلقی بشه . اگر هست بگید بدونیم .
      • علم کوه ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        مرگ بر بهایی و بهایی گری وسلام و درود بر روان پاک شهیدانی که در این را مبارزه کردند و از کیان اسلام ناب محمدی دفاع کردند
      • شبان موسی IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        اینبار نفوذیها ماموریت بهاییها را دارند لطفا بیشتر افشاگری شود وبنویسید مصادیق انرا دراین 37 سال
      • اتابکان فارس IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        تاریخ این فرقه جز جهالت و خیانت به شیعیان و ایرانیان هیچ چیزی نیست انشاءالله اعضای این فرقه یا به راه راست هدایت شوند یا برای همیشه از صفحه تاریخ این سرزمین حذف شوند
      • کاوه آهنگر ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        هاشمی در نماز جمعه سال 64: بهاییت جریان جاسوسی است
      • کاروان ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        اقا این فرقه ضاله بهائیت چی چی هست؟
      • کامران مرادی ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        مرگ بر بهاییان مزدور و موذی بهایی ها را باید کشت
      • کاوه آهنگر IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        9 0
        بهاییت نجس وموذی وصهیون پرست! فرقه نجس و کافر بهایی ، ای تف
      • پیام رازینی ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        ♦️نفوذ عناصر این فرقه در انجمن حکمرانی جهانی، همچون آگوستو لوپز مدیر این انجمن و دانیل پرل در کنار سایر اقدامات بهائیت برنامه‌ای با عنوان نه گام بهائیت در سازمان ملل، برگزاری سلسله کارگاه‌ها و جلسات با موضوع تغییر در سازمان ملل و... شاهدی بر تلاش بهائیت جهت سهم‌خواهی در ساختار جدید این سازمان بین‌ال
      • تینا ضرقامی ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        پیروان فرقه ضاله بهائیت در ایران موظف هستند تا در راستای ناامید کردن مردم نسبت به اسلام و شرائط موجود کشور اقدام و آنها را به آموزه‌های بهائی بعنوان الگوئی نجات‌ بخش دلگرم کنند.
      • جاوید IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        دفاع از رژیم جعلی اسرائیل در حمله "وعد صادق" ایران و عدم واکنش گفتاری و عملی روشن به جنایات این رژیم علیه مردم غزه یکی از ننگین‌ترین صفحات زندگی "ملک عبدالله دوم" و حکومت اردن است که شاید همین عملکرد، وی را تا این حد موردتوجه بهائیت قرار داده است.
      • گربه وحشی ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        بهائیت یعنی نوزاد کثیف استعمار پیر، تیتر قشنگ یعنی این
      • کیوان مفرد زاده ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
        1 0
        خدا شفاشون بده
      • کیان ایرانی ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
        1 0
        اللهم عجل لولیک الفرج
      • شوراباد ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
        1 0
        «فساد» راه جذب افراد در فرقه بهائیت
    • حسین نوائی ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      خوب بود تشکر
      • محب اهل بیت IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        با تدوین بسیار عالی و دقیق ممنون
      • سرباز ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        بهائیت هما شیطان پرستی است....
      • لامع ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        قتل های انجام شده توسط بهاییان را می توان به پنج گروه مي‌توان تقسيم کرد: اوّل، قتل‌هاي سياسي؛ دوّم، قتل برخي شخصيت‌هاي مسلمان که تداوم حيات ايشان براي بهائيت مضر بود؛‌ سوم، قتل بابيان مخالف دستگاه ميرزا حسينعلي نوري (به‌طور عمده ازلي‌ها)؛ چهارم،‌ قتل بهائياني که از برخي اسرار مطلع بودند يا به دلايل
      • لردگان ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        وجه بهائی بودن اعضای کمیته مجازات، و نقش مخفی و قابل توجهی که فرقه ضاله بهائیت در این ایام و در راستای تحقق سیاست های استعماری بریتانیا بر عهده داشت، مسأله مهم و قابل تأملی است
      • ابهری IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        به نظر می رسد در مجامع حقوق بشری جای مردم مظلوم مسلمان ایران به عنوان شاکی و سران و تروریست های فرقه ضاله بهائیت به عنوان مدعی عوض شده است.
      • مردی از تهران ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        بر وهابیان و بهاییان لعنت... بشمار
      • احسان کرمي زاده IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        جالب و روشنگر بود
      • ابوذر IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        مهر دستت درد نکنه خوب بود
      • توانا IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        خوب بود ولی بعد از بهاء الله دیگه توضیح ندادی چه کسانی جانشین او شدند و درباره سرنوشت اونها ننوشتی ضمنا درباره مفاسد اقتصادی این فرقه به خصوص ثابت پاسال و هژبر یزدانی دو غول مولتی میلیاردر دوران پهلوی هم بنویسید.
      • زارعین از شهر ری ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        مقاله بسیار جالبی است. برای افزایش بصیرت بیشتر از این نوع مقاله ها منتشر کنید.
      • وانیا سرکیس ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        با تشکر از مهر....چه می شود اگر این نوع مقالات بیشتر شود!!!!!
      • آتوسا شیشه گران اصفهان IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        مرگ بر وهابی و منافق و بهایی و هر فرقه دیگه.و درود بر جمهوری اسلامی و امام خامنه ای
      • کیوان IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
        1 0
        عا لي بو د با تشكر
    • احسان کرمي زاده IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      ممنونم . گزارش های آقای معروفی همیشه خواندنی است.
      • پارتیزان IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        نگاه جمهوری اسلامی به بهائیت مانند نگاه پیامبر به کسانی است که اسلام را نپذیرفتند
      • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        چه خبره . ...چه خبرتونه
      • حب الوطن ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        با عرض سلام و احترام، از زحمات و تلاشتان در جهت آگاهی و شناخت نسبت به این فرقه ضاله و دست آورد شیطانی انگلیس ملعون تشکر، برقرار و موفق باشید.
      • جمکرانی ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        بسیار جامع و مفید بود پاینده و موفق باشید
      • زاگرس سربلند ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        پیروان باب، در اعدام سیدعلی محمد باب، ناصرالدین شاه را مقصر می‌دانستند. به همین علت سعی کردند که از شاه انتقام بگیرند. همچنین در نگاه بابیان، هم سلطنت و هم علمای شیعه قدرت‌هایی غیرمشروع شمرده می‌شدند، که سد راه اهداف بابیان بوده و باید از بین می رفتند.
      • جرسومه IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        درود بر تو ای شیخ خداجو آقای معروفی
      • علی رضا ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        باید براش محافظ بزارن بهایی ها میکشنش تا بقیشون بترسن بهایی ها فرقه سازمان یافته هستند باید اطلاعات هوشیار باشه
      • فشافویه IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        نظرات آقای معروفی درموردفرقه ضاله بهائیت چاپ عالی است.ازایشان بابت روشنگریها وجهادشان سپاسگزاربوده وان شاءالله که خداوندحافظ ایشان باشد،امیداست با همت نیروهای علاقمند وانقلابی ودلسوز،سریال ویافیلمی مناسب، جهت روشنگریهای بیشترازاین فرقه ضاله ،ساخته وپخش شود. ان شاءال
      • سریر IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        لعنت بر بهاییت و وهابیت اسرائیل دو روی یک سکه
      • ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        خدا به شما توفیق بدهد .
      • بلوچ IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        آدمکشی ، قتل ، ترور و قساوت را از اولين روزهاي پيدايش بابي‌گري در ميان اعضاي اين فرقه مي‌توان ديد. به‌نوشته فريدون آدميت، بابي‌ها در جريان شورش‌هاي خود در دوران ناصري، با مردم و نيروهاي دولتي رفتاري سبعانه داشتند و «اسيران جنگي» را «دست و پا مي‌بريدند و به آتش مي‌سوختند.
      • لیلی مرنجابیان IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        حسان‌الله خان دوستدار، چهره سرشناس تروريستي که در صفوف نهضت جنگل تفرقه انداخت و «کودتاي سرخ» را عليه ميرزا کوچک خان هدايت کرد، به يکي از خانواده‌هاي سرشناس بهائي ساري (خانواده دوستدار) تعلق داشت و سردار محيي (عبدالحسين خان معزالسلطان)، همدست او، از اعضاي خاندان اکبر بود
      • بی تن ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        بهائی ها لطفا بفرمایند این پیامبرشان کیه؟ و کی و کجا ظهور کرده!!!!!!!!!
    • زورق IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      6 0
      سابقه روابط صمیمانه و همکاری اسرائیلی ها با دستگاه رهبری بهاییت، به اندازه عمر این فرقه است و ریشه های ارتباط و صمیمیت این دو ، به سال ها پیش از تشکیل دولت اسراییل وبه اولین تلاشهای آنها برای غصب فلسطین برمی گردد.
      • ثریا حمامی از قم ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        فکر میکنم اینگونه برخورد کردن سیاه نمایی باشه من خودم شیعه هستم در مورد بهایی ها تحقیق کردم بنظرم عقاید و مبانی اونها مشکلی نداره بجز اینکه با اینکه در قران که خوده بهایی ها هم قبول دارن بصراحت حضرت محمد رو اخرین پیامبر نامیده ولی اونها دوباره پیامبری دروغین علی محمد باب رو پذیرفتن شاید بشه گفت که ا
      • ثریا ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        حسین فردوست، ظهور و سقوط سلطنت پهلوی، ج 1، ص 551. محمدرضا شاه سعی می‌کرد روابط ایران و اسرائیل به طور مخفیانه پیش رود؛ به همین دلیل هیچ وقت علناً مقامات اسرائیلی را نمی‌پذیرفت. ب
      • چوپان دره IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        پس مشکل عبدالحمید با خود جناب پیامبر بزرگوار اسلام است همانند منافقان صدر اسلام! زیرا بهائیان منحوس و نجس قائل به ختمی مرتبت بودن ایشان نیستند! حال آن که حتا اهل سنت غیراُموی هم پذیرش رسالت ایشان و خاتم الانبیاء بودن شان را اساس مسلمان بودن می دانند!
      • طیب IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        دمت گرم
      • تایباد ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        بر بابیت و بهائیت لعنت
      • حمام ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        مناسب است فیلمی راجع به سگان کثیف رژیم صهوینسیم یعنی بهانیان در ایران و نقش انان در حکومت قبل از انقلاب اسلامی در ایران به تهیه شود
      • بیکران آسمان IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        متأسفانه از نقش بهاييان در قتل آيةالله قزويني (شهيد ثالث) به دستور مستقيم طاهره قرةالعين لعنةالله عليها و همچنين نقش بهاييان دربار پهلوي در به شهادت رساندن طيب حاج رضايي و حاج اسماعيل رضايي در سال 42 چيزي ننوشته ايد
      • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        3 0
        مرگ بر روباه پیر و خبیث انگلیس فتنه کر
      • انارشوشا ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        ممنون از مطلب خوبتون که باعث آگاهی ملت ایران مخصوصا جوانان این دیار میشوید.زنده جمهوری اسلامی و شیعه
    • فریبا .م ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      ان شاء الله موفق باشید . بهائیت همیشه عامل فتنه و نابسامانی است. مرگ بر بهائیت و اسراییل کثیف
      • شاهین IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        بهاییت در یک کلمه یعنی سقوط به پرتگاه شقاوت ابدی. به نظر من یهود میلیون بار شرافت داره به بهاییت.ببین چقدر کثیفه که خود اسرائیل هم اجازه ی تبلیغ بهش نمیده
    • موزون IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      سلام عالی پر قدرت ادامه بدید
      • پارتیزان IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        نفوذ بهائیت در مناطق دارای تنوع قومی و نژادی و گسست فرهنگی زیاد است
      • غلامرضا مهدوی ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        8 0
        باسلام بهره برداری کردم، وباسپاس.
      • آنتی بها IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        هر غلطی فکر کنی کردند
    • ظفری ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      عالی بود سپاس
      • چوبین IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        متشکر از مطالبتون من در یک شهر کوچک زندگی میکنم و خانواده من یک بار با افرادی که دین بهایی داشتند ملاقات کرده بودند این فرقه بسیار خطرناکند چون دین خود را دین مهربانی مینامند در صورتی که پیامبر عزیز ما پیامبر مهربانی است ودین اسلام دین مهربانی لطفا اطلاع سانی خود را در زمینه بهاییان خیلی بیشتر کنید
      • ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        عالی بود...........
    • طلوع IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      اسرائیل مذهب بهائی ها را به عنوان یك مذهب رسمی در سال ۱۹۷۴ به رسمیت شناخته است
    • ذوالفقار ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      بهائیت در تمام دوران سلطنت پهلوی و در مقاطع حساس , به رغم ادعای غیرسیاسی بودن هماهنگ با سیاست های موردنظر رژیم و در جهت تثبیت موقعیت آن تلاش كرد. تایید انقلاب سفید شاه , همكاری با ساواك , جلب حمایت دولت های بزرگ از شاه و سلطنت او به وسیله اسرائیل , و عضویت در حزب رستاخیز , قسمتی از مواضع سیاسی فرقه
    • دربند پارس IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      بهائیان در كنار عناصر فراماسون و صهیونیست , در دوران محمدرضاشاه نقش مهمی در اجرای نظرات و سیاست های خود داشتند. در این دوران باتوجه به نفوذ بیشتر آمریكا و اسرائیل , تلاش فراوانی برای رسمیت بخشیدن به فرقه بهائیت می شد; زیرا آنها نقش موثری در تثبیت رژیمن سلطنتی و حكومت شاه داشتند : به گونه ای كه بسایر
    • وسمعی ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      فرقه بهائیت كه شاخه ای از صهیونیسم به شمار می رود , طبق دستور , همه قوای خود را برای اجرای نقشه نابودی اندیشه های ملی و مذهبی در ایران به كار گرفت و برای این منظور مجریان خود را انتخاب كرد تا در بلندمدت آرمان های ملی و سنت های دینی را تخریب كنند.
      • ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        لعنت خدا بر همه بهائیان.قاتلان مزدور بی وطن
    • سردار بوکان ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      ما خوشحال ميشيم بهائيان تشريفشون رو ببرن به اسرائيل يا به آمريکا.اونها نميدونن حقوق زن چيه.دنبال حقوق شهر وندي مي گردن ............
      • دادار ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        11 0
        رسانه های انگلیسی از گذشته حامی بهائیت بوده اند. امروزه نیز بخش اعظم خبر رسانی فرقۀ بهائیت در جهان برعهده رسانۀ بی بی سی است. رادیو فارسی بی بی سی که در دوم دی ماه 1319ه.ش با مسئولیت شخصی به نام حسن مؤقر بالیوزی، از رهبران سرشناس بهائیان، آغاز به‌کار کرد، تأثیر انکار نشدنی بهائیان را در مدتی طولان
      • هراز سرد IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        عزت از آن خدا و پیامبر و مومنان است، ولی منافقان نمیفهمند مرگ بر بهائیت و اسراییل
      • عامرسمیر عاطف ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        چرا صدا و سیما فیلم و سریالی از این فرقه منحرف تهیه نمیکنه
      • ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        به ما بی بصیرتان کمی کمک بفرمایید ببینیم ربطش چیه خب ما هم دل داریم
    • ایزدی خواه ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      یکی از روش های جذب در فرقه ضاله بهائیت استفاده از موارد غیر اخلاقی توسط زنان و دختران این فرقه برای جذب افراد می باشد و در همین راستا اعضای این فرقه همواره به دنبال مکان هایی امن برای اعمال غیر اخلاقی و بالتبع آن جذب افراد بوده اند.
      • نجاتی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        9 0
        برای تبلیغ ابتدا پول می گیرند؟!اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟!
      • صدای باران IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        شاید درسته چون من شرط پسر بهایی قبول کردم اونم چه شرطی ازدواج که اینم غیر ممکن اذواج بابهایی باطله .
      • جردن ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        10 0
        خیلی عالی بود ممنون از مطالب خوبتون واقعااا استفاده كردم مرسی خیلی عالی بود
      • ذوالقدر ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        15 0
        فرقه بهائيت به امر تبليغات، بسيار اهميت مي دهد و هر سال ميليون ها دلار براي اين كار هزينه مي كند. بيت العدل حيفا، با ميليون ها دلار هزينه، براي خريد «فضا» و «وقت»، از طريق ماهواره هاي گوناگون و كمك هاي چشمگير به تلويزيون هاي ماهواره اي، تبلیغ بهائیت و مقابله با مخالفان خود را پيگيري مي كند.
      • دربند پارس IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        شاید بتوان شبکه من و تو را بهایی ترین رسانه فارسی زبان ماهواره ای عنوان کرد. این رسانه بیشترین سهم را در ترویج اندیشه بهایی و اهداف ضد دینی دارد.
      • شامیر IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        هدف اصلی نفوذ در شبکه های ماهواره ای، دستیابی و تأثیر بر افکار عمومی با رویکردی غیر مستقیم است. با کمی دقت، رد پای بهائیت را در بسیاری از رسانه ها و پیام های ضد دینی و غیر اخلاقی می بینیم.
    • قارون IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      6 0
      شاهد دیگری که می توان در پیوند بهائیت و رژیم صهیونسیتی ارائه نمود، نوع موضع گیری است که کشورهای اسلامی نسبت به این فرقه ضاله گرفته‌اند.
      • اسرا محمدی خواه IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        چرا فیلمی از این فرقه ضاله در صدا وسیما تولید نمیشه ، خیلی از بهائی ها از تاریخ این فرقه بی خبر هستند و این موضوع کمک شایان به سایر هموطنان جهت نیافتادن در دام این فرقه میکند
      • پطروس IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        علی محمد باب در مورد ظهور پس از خود می نویسد: «فی بیان المسجد. ملخص این باب آنکه اول ارضی که محل ظهور جسد من یظهره الله در او ظاهر گردد مسجدالحرام بوده و هست».
    • فتح الله خان ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      اتحادیه عرب در زمان نبرد با اسرائیل به «دفتر تحریم اعراب علیه اسرائیل» دستور می‌دهد تا تمامی شرکت‌ها و مؤسساتی که با اسرائیل همکاری دارند را به کشورهای اسلامی معرفی نماید. بعد از این دستور، خبرگزاری رویترز طی خبری اعلام نمود که بهائیت در این لیست قرار گرفته است.
      • مرجان صالح ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        افشاگری علیه این فرقه ضاله بسیاربجابوددرودخدابرشماومرررگ و ننگ ابدی نثاربهائیت مافیای صهیونیستی و حامیان کثیف داخلی و خارجی آنان
      • الیگودرز سرسبز IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        عملیات روانی تیم های بهایی در جهت مظلوم نمایی و جذب حمایت های مردمی متاسفانه در بعصی موارد جواب داده. اساد بهاییت انگلستانه و ما با عده ای گمراه طرق نیستیم همین چند روز پیش که بیانات سایت رسمی بهاییان رو میخوندم برایم واضح تر شد که قویترین راهبر بهایان مظلوم نمایی و موج سواری بر احساس ترحم افراد جام
      • ابراهیمی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        از هموطنان گرفتار در بند این فرقه انحرافی میخواهم که بدون پیشداوری در مورد حسینعلی نوری مطالعه کنند تا عدم صداقت او را دریابند و خودشان را آزاد کنند
      • گهواره تمدن IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        ♦️دفتر نمایندگی تشکیلات بهائی در سازمان ملل نیز ۲۱ خرداد با انتشار خبر مذکور از میزبانی رامین ممدوف از پیروان بهائی تشکر کرده و از آنچه که روحیه شمولیت و نمونه چند فرهنگ‌گرائی وی خواند، سپاسگزاری کرد و اعلام کرد که مشتاقانه! منتظر همکاری‌های آینده خود برای پیشبرد رفاه آذربایجان و جهان است.
    • فرزاد IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      6 0
      تاریخ میگه که زمانی که ناهوم گلدمن، رئیس اتحادیه یهودیان جهان از طریق نمایندگان یهودی در ایران، تقاضای شرفیابی به حضور شاه ایران کرد، هرمز قریب رئیس تشریفات دربار شاهنشاهی به لطف‌الله حی نمایندة اقلیت یهود در مجلس شورای ملی اطلاع داد: «مراتب به شرف اعلیحضرت همایونی رسید. مقرر فرمودند در موقعیت کنونی
      • احمدآقامون ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        لعنت به ان كساني كه اين نسخه نكبت را براي ملت مسلمان ايران پيچيدند.نكبتش ١٠٠ سال هست كشور را گرفته.اين فرقه مثل موريانه مي ماند بنيان جامعه و كشور هدف گرفته.
      • اشکنانی از یزد IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        بهائیت یک فرقه ضاله است که توسط انگلیس و عناصر یهودی و به منظور تفرقه افکنی در جامعه مسلمان و بخصوص شیعیان در دوران قاجاریه ایجاد گردید.
    • هگمتانه ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      نفوذ بهائیان در دستگاه سیاسی رژیم پهلوی به حدی بود که حساسیت مراجع تقلید را برانگیخت و اعتراض رهبران روحانی و علمای بزرگی چون آیة‌الله بروجردی رحمت الله علیه و امام خمینی رحمت الله علیه را باعث شد
      • شیان IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        بربهائیان و دوست داران بهائیت و منافقین لعنت
      • گل جان IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        احسنت گل گفتی. یک دلیل دیگه هم داره. شیعه صاحب و قیم دارد.
      • چتری برای باران IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        بهائیت تلاش دارد جهت اثبات مدعای خود «بهائی ستیزی در ایران» وضعیت دیگر فرق، اقوام و قومیت‌ها در کشور را به چالش کشیده از آن بعنوان شاهدی بر مدعای باطل خویش استفاده کند.
    • خان زاگرس ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      7 0
      رشد سایت های منتقد بهائی در فضای اینترنت که از نظر علمی اعتقادات بهائیت را به شدت به چالش کشیده ونشان می دهد که طرفداران بهائیت هیچ گونه پاسخ متین و قانع کننده ای برای نقدها ندارند.
      • سید مسعود پورسید آقایی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        براي من سوال شده چرا فيلمي راجع به اين فرقه استعماري ساخته نميشه ؟ راجع به نسل کشی هایی که علیه شون شکل گرفته..؟
      • گوهرتابناک ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        6 0
        روح امیر کبیر شاد که این جرثومه های فساد را این بزرگ مرد تاریخ ایران شناخت و چشم فتنه رو در آورد اما بعضی‌ها که برخی بادمجان دور قاب چین و اطرافیان آنهار ا امیرکبیر می نامند حتی نمی‌توانند فرزند خود را اداره کنند
    • طوفان ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      ريخت‌شناسي ادواري اپوزيسيون در ايران اسلامي نشان مي‌دهد، لايه‌هاي سخت و نرم دارد. روي هر يك از اين لايه‌ها سرويس‌هاي موساد ، سيا و برخي كشورهاي اروپايي به‌ويژه فرانسه و انگليس سوار هستند.
      • کشاورز IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        زنده باد ایران ،زنده یاد امیر کبیر درود بر شرف میهن پرستان و اف بر وطن فروشان بابیت و بهاییت دستان ابلیسند باید هر جا دیده شود قطع و سوزانده شوند
      • شبنم مرادیان از ازنا ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        بايد مسلمان شوند يا مجبور به مهاجرت شوند هر كسي هم از اين آدمهاي كثيف طرفداري كرد بايد به جرم خيانت به كشور و همدستي با اين مذهب جعلي اعدام شود
      • کشت زرع از فارس IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
        0 0
        بامید نابودی تمامی فرقه های باطل وظهور اقا امام زمان عج
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      بهائیت لايه‌هاي سخت آن منافقين، سلطنت‌طلب‌ها، جريان نفوذي بهائيت و... از زمان بني‌صدر ملعون مراحلي را گذراندند. اكنون اين جماعت بي‌ريخت‌ترين وضع ممكن را دارند. لايه‌هاي نرم آن‌که دست‌اندركار استحاله نظام و پروژه سكولاريزاسيون بودند رسواترين روزگار خود را طي مي‌كنند.
      • مسعود از اصفهان ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        8 0
        «مدرسه روزنامه‌نگاری میدپوینت پایگاهی است که با هدف تولید و گسترش منابع آموزشی روزنامه‌نگاری و قدرت‌ بخشیدن به روزنامه‌ نگاران، در مقابله با امواج اخبار و اطلاعات جعلی در منطقه خاورمیانه و کشورهای فارسی‌ زبان ایجاد شده است».
    • طپش ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      6 0
      وابستگی بهائیت به قدرت های استکباری، واضح و روشن است. در کنار حمایت های صریح رؤسای جمهور آمریکا و سران رژیم صهیونیستی از بهائیت، رسانه های استکباری هم به پشتیبانی گسترده از این فرقه پرداخته اند.
      • بیدل ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        لطفا درباره شکل گیری بهاییت و نحوه پذیرش آن درروستاهای خاص و علل اقبال برخی از ثروتمندان و ذی نفوذان مطلب بنویسید
      • پرنده IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        جایگاه مرجعیت دینی و احکام و راهنمائی های فقها همیشه سدی محکم در برابر نفوذ افکار باطل فرقه‌ها، سکولاریست‌ها، خداناباوران و... در جامعه اسلامی بوده است.
    • رود ارس ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      از نظر امام خمینی (قدس سره)، بهائیت با سازمان خود در ایران به جاسوسی برای اسرائیل یعنی بزرگ ترین دشمن مسلمانان در منطقه، مشغول بود. و در اصل برای شکستن مذهب شیعه و روحانیت به وجود آمده بود.
      • شیدا معظمی از آذرشهر IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        خدا لعنت کند تمامی کسانی را که این فرقه ی ضاله را روی کار آوردند وکسانی را که هم اکنون برای این فرقه ی صهیونیستی فعالیت می کنند.
    • شرق آباد IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      6 0
      طبق سند به دست آمده از ساواک، جمال عبد الناصر (رئیس جمهور مصر) بهائیان را به عنوان جاسوس اسرائیل مطرح می کند. او بهائیان را عوامل جاسوسی اسرائیل، در جنگ اعراب و اسرائیل می داند.
    • یزدیخواه IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      جمهوری اسلامی ایران، با توجه به رأفت اسلامی، حقوق فراوانی را در اختیار بهائیان گذاشته است. بهائیان به مشاغل مختلف مشغول به کار هستند و مانند یک فرد ایرانی از مزایای امنیتی حکومت اسلامی استفاده می کنند.
      • بازیگر ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        میرزا تقی خان امیر کبیر مبارز اصلی با فرقه بابیت
      • آستارا IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        بهائيان در حوادث عاشوراي1388نيز نقش مهمي داشتند.
      • آذربایجان قهرمان ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        مهر عزیزبازهم بنويس از خيانتهاي اين جانيان پست
      • بسوی آزادی ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        4 0
        کمتر از 25سال دیگر اسرائیلی نخواهد بود که بهائتی باشد پس برای نابودی زاده های شیطان خود را اماده کنید.....
    • یاوری IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      انگلیسی ها به خاطر خوش خدمتی های عبدالبهاء در دوران جنگ، و مدیون کردن بیش تر او، مدال قهرمانی «نایت هود» را به وی اهدا کردند. همچنین لقب «سر» از طرف دولت انگلیس به عبدالبهاء داده شد.یعنی اینا خیلی پدر سوخته اند.
    • محترم مومنی روحی IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      برادر گرامی که مقاله مورد نظر را تحریر فرموده اید ؛ به جنابعالی برای نگارش زیبایتان تبریک می گویم . اما در دنیا فقط یک دین وجود دارد و بس . و آنهم " یکتاپرستی و آئین ابراهیمی " می باشد . پرستش آفریدگار یگانه ، و نپرداختن به حشو و زوائدی که به غیر از گمراه نمودن انسان تأثیر دیگری نخواهند د
    • محترم مومنی روحی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      به جز بت پرستی و شرک آوردن به غیر خدا هیچ مفهوم دیگری ندارد . به گونه موروثی دین و مذهب و شریعت خاصی را پیروی نمودن ، امری می باشد که پروردگار یکتا هم
    • خدمتگزار نظام ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      زمان پهلوی بعضی از زمین داران بهایی مانند هژبر یزدانی از رعایای بلوچ استفاده می کردند و بعد از انقلاب به بلوچ ها اسلحه دادند تا جنگ مذهبی درست کنند ولی بلوچ ها سلاح هایشان را تحویل کمیته دادند و وفاداری خودشان را به انقلاب و اسلام و ایران ثابت کردند. ممکن است هنوز هم پشت صحنه و صحنه گردان فتنه های م
    • خط ولایت IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      اگر قرار باشد بهاییت به رسمیت شناخته شود باید سایر چند ده هزار دین دیگر هم به رسمیت شناخته شود. شاید تعداد شیطان پرستان بیش از بهاییان باشد. ضمن این که اصول و عقاید بعضی از ادیان با جامعه ناسازگار هست مثلا در روز عاشورا جشن می گیرند
    • خ.خ IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      انگلیس در ایران بهائیت در عربستان وهابیت و در هند سیک را جهت تفرقه بوجود آورد
    • هوادار ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      در بطلان مرام بهائيت هيچ ترديدى نيست اما براى ما ايرانى هاى مسلمان جاى سؤال است كه اگر پيروان اين فرقه در ايران زندگى مسالمت آميزى داشته باشند و همه قوانين جمهورى اسلامى را رعايت كنند چرا نبايد مثل ديگر شهروندان از حقوق و آزادى هاى فردى - اجتماعى برخوردار باشند ؟!
      • مستانه خیرخواه کاشان ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        تلاش‌های فرقه ضاله بهائیت در برگزاری جلسات متعدد و مستمر، همکاری با گروه‌های دیگر، برگزاری کارگاه‌های مختلف در زمینه ساختار سازمان ملل متحد و... نشان می‌دهد که این تشکیلات گمراه تا چه حد در تلاش برای نفوذ هر چه بیشتر در این نهاد بین‌المللی است
    • علی رضا دانش آموز IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      سلاحههای متعارف و شیمیایی تجهیز شده بود و دهها برابر قویتر از شهریور 59 بود. عراق عملا به چهارمین ارتش بزرگ جهان تبدیل شده بود و اگر جنگ کویت اتفاق نمی افتاد و مورد حمله آمریکا و نیروهای حند ملیتی در جنگ اول نفت قرار نمی گرفت تضعیف نمی شد.
      • شیپور ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        این تشکیلات به مثابه تشکیلات اس اس آلمان نازی عمل می کند. باید در این خصوص بیشتر شفاف سازی کرد.
      • ابونصر محلاتی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
        5 0
        عاقبت فرقه شیخیه...منتظران مهدی ...شد بهائیت... انگلستان و یهودیان از دل شیعه و سنی ،،وهابیت و بهائيت رو درآوردن...تا اختلاف رو بیشتر کنن...
    • فارس ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      بهائیان در دوران جنگ تحمیلی هیچ کدام به سربازی و جنگ نرفتند ، و همه از ایران خارج می شدند، شب وفات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم جشن و پایکوبی می کنند، اواخر هم برای ازدواج سراغ مسلمانان می آیند که دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی باید هوشیار باشند
    • صنوبر IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      این گزارش است یا بازجویی ؟
    • سیدباقر مرعشی نجفی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      3 0
      وَالَّذِينَ جَاهَدُوا فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ ﴿۶۹﴾ و كسانى كه در راه ما كوشيده‏ اند به يقين راه ‏هاى خود را بر آنان مى ‏نماييم و در حقيقت ‏خدا با نيكوكاران است (۶۹)
    • لاله علیمردانی ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      ميرزا رضاخان افشار نيز بهائي بود و نقش مخرب و مرموزي در حوادث نهضت جنگل ايفا کرد. او در زمان آغاز نهضت پيشکار ماليه گيلان بود. به همراهي با جنگلي‌ها پرداخت و مسئول مالي «کميته اتحاد اسلام» شد. او سپس 84 هزار تومان از پول کميته را به سرقت برد و به تهران گريخت و بعدها به آمريکا رفت. افشار پس از بازگشت
    • لاله علیمردانی IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      افشار پس از بازگشت از آمريکا مترجم هيئت آمريکايي ميلسپو شد و در دوران سلطنت رضاشاه مشاغل مهمي چون حکومت گيلان (1307)، حکومت کرمان (1310)، مسئول راهسازي کشور (1311) و استانداري اصفهان را به عهده داشت.
    • آذر گرامیان IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      4 0
      از روشنگری شما خیلی ممنون.ولی ای کاش به فعالیت ها و مفاسد اقتصادی این فرقه ضاله در زمان پهلوی و افرادی مانند دکتر ایادی،ثابت پاسال،هژبر یزدانی و... بیشتر می پرداختید.همچنین تناقض های اشکار در گفتار و بیان سرکرده های این فرقه ضاله و جفای اشکار این فرقه در خصوص حضرت بقیه الله علیه السلام
    • شورانگیز مهر ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۲
      5 0
      همه نظرات رو خوندم ... چیزی که همیشه افسوسش رو میخوردم این که چرا اونجور که باید قدر شناس امیر کبیر نیستیم مثل الان که در نظرات هم درمورد امیر چزی گفته نشد.... درود به روان پاکش که از اون اول بااین شجره کثیف انگلیسی (بهائیت) مبارزه کرد و منکوبشون کرد... نثار روح شهید امیر کبیر فاتحه ای بخونیم
      • کسماییان از رشت ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
        1 0
        هر چند بهايي ها آن چنان كه وانمود مي كنند گسترده نيستند اما بهتر است اين نوع اطلاع رساني ها زيادتر شود تا روشن گري ها نهايتا به هدم اين فرقه پوچ بينجامد.