۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۴۶

سخنگوی جبهه اصلاحات در استان یزد:

استاندار به عنوان نماینده شاخص دولت باید تغییر کند/ معرفی ۵ گزینه

استاندار به عنوان نماینده شاخص دولت باید تغییر کند/ معرفی ۵ گزینه

یزد- سخنگوی جبهه اصلاحات در یزد با تاکید بر اینکه با تغییر سیاست‌ها چهره‌های شاخص از جمله استاندار که نماینده شاخص دولت است باید تغییر کند، گفت: تلاش می کنیم استاندار منتخب جبهه انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی سفید با حضور اعضای هیات رئیسه جبهه اصلاحات استان یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به انسجام اصلاح طلبان بعد از انتخابات ریاست جمهوری و گردهمایی ۲۳ حزب برای همراهی با دولت منتخب اظهار کرد: برای معرفی مدیریت ارشد استان تشکیلات داخلی جبهه شکل گرفت و کمیته ها تشکیل شد و هیات رئیسه، رئیس کمیته ها مشخص شدند.

وی با بیان اینکه برخی برای انتخاب مدیریت ارشد استان بر تثبیت مدیریت موجود تاکید داشتند، گفت: رویکرد مدیریت اجرایی استان به ویژه با توجه به عملکرد روزهای انتخابات که یک مقام دولتی تمام قد برای حمایت از یک کاندیدا وارد شد با شدت از طرف اصلاح طلبان رد شد.

گزینه های نهایی اصلاح طلبان برای استانداری

سفید ادامه داد: در نهایت از هر حزب چند گزینه معرفی شدند و بعد از ارزشیابی کمکی و کیفی در نهایت ۵ نفر شامل سیدعباس یزدان فر عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و عضو حزب توسعه ملی، محمدرضا توحیدی فر از مدیران تامین اجتماعی در استان، استاد دانشگاه و ایثارگر، اکرم فداکار، سیدمحمدرضا سید حسینی و مهدی جمالی نژاد انتخاب و به دولت نعرفی شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گزینه‌های جدی دولت برای پست استانداری یزد سیدمحمدرضا سیدحسینی و محمدرضا بابایی هستند، بیان کرد: از لیست منتخب حمایت کرده و تلاش می کنیم انتخاب شود اما در غیر این صورت با توجه به رویکرد اعتدالگرایی دولت، با سایر انتخاب ها نیز همراهی می کنیم، تعامل کرده و مطالبه گری را برای مطالبات اصلی استان از جمله آب، آلودگی‌های زیست محیطی، بیکاری فارغ‌التحصیلان، مهاجرت نخبگان و مهاجرت پذیری بی سابقه ادامه می دهیم.

وی با اشاره به تغییر رویکردهای صورت گرفته در کشور در دوره ریاست جمهوری جدید تاکید کرد: بسیاری از اتفافات از جمله بازگشت اساتید و دانشجویان اخراجی به دانشگاه ها، برخورد با مردم در خیابان ها و … دیگر به حالت گذشته باز نخواهد گشت.

سخنگوی جبهه اصلاحات در ادامه به ضرورت تلاش برای حمایت از مدیران جوان اصلاح طلبان در پستهای مدیریتی در نقاط مختلف کشور تاکید و اعلام حمایت کرد.

کد خبر 6230493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha