۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۵۲

معاون عمرانی استاندار اصفهان:

بالاترین میزان مجاز افزایش نرخ سرویس مدارس اصفهان ۳۵ درصد است

بالاترین میزان مجاز افزایش نرخ سرویس مدارس اصفهان ۳۵ درصد است

اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: بالاترین افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس ۳۵ درصد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهران زینلیان در حاشیه نشست شورای ترافیک استان با اشاره به بررسی آخرین وضعیت ترافیکی معابر پرتردد و اصلی در راستای ارتقای ایمنی تردد دانش‌آموزان و دانشجویان، اظهار داشت: در این نشست گزارش مفصل و کارشناسی از اقدامات انجام شده و موارد مورد نیاز در راستای تسریع در تردد دانش‌آموزان و دانشجویان ارائه و نقطه نظرات اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این خصوص طرح شناورسازی ساعت کار ادارات که از دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط به شورای ترافیک استان ارائه شده بود مورد بررسی قرار گرفت و با یک ساعت شناورسازی ادارات کلان‌شهر اصفهان از ابتدای سال تحصیلی جدید، جهت تسریع در عبور و مرور دانش‌آموزان و تسهیل در رفت و آمد والدین شاغل موافقت شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: در خصوص ساعت آغاز به کار مدارس نیز مقرر شد؛ اداره کل آموزش و پرورش استان به نحوی برنامه‌ریزی کند که شاهد کمترین تداخل ترافیکی باشیم.

زینلیان افزود: در راستای استفاده بهینه از زمان و عدم ایجاد ترافیک در مسیرهای منتهی به مدارس نیز مقرر شد با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان از فضای باز و حیاط مدارس بمنظور پارکینگ جهت سوار و پیاده شدن دانش‌آموزان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست گزارشی از سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و قطار شهری اصفهان در خصوص تمهیدات پیش‌بینی شده در روزهای آغازین سال تحصیلی جدید ارائه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: باتوجه به ابهامات مطرح شده در خصوص افزایش نرخ سرویس مدارس نیز مقرر شد با توجه به گزارش سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان، حداکثر افزایش نرخ کرایه مدارس ۳۵ درصد اعمال شود.

زینلیان افزود: البته در بسیاری از مدارس اصفهان نرخ کرایه کمتر از ۳۵ درصد در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: آخرین وضعیت تقاطع پیشنهادی شهرداری اصفهان در محله حصه نیز بررسی و تصمیمات لازم جهت اجرای تقاطع با کمترین بار ترافیکی در زمان اجرا برای شهروندان اتخاذ شد.

کد خبر 6230556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha