۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۶:۵۴

یک دانشجوی اهل سوریه در کاشان:

اسرائیل با ایجاد تفرقه بین مسلمانان قصد حکمرانی در غرب آسیا دارد

اسرائیل با ایجاد تفرقه بین مسلمانان قصد حکمرانی در غرب آسیا دارد

کاشان - یک دانشجوی اهل سوریه در کاشان گفت: رژیم اشغالگر قدس با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان قصد حکمرانی در منطقه غرب آسیا را دارد.

احمد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت محمد (ص) اظهار داشت: این روز بزرگ را به برادران ایرانی و کاشانی تبریک عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه جهان اسلام در حال حاضر بیش از پیش به وحدت بین مسلمین نیاز دارد، ابراز داشت: به نظر من همه مسلمانان می‌توانند با وحدت بین خود تمام مشکلات سیاسی و منطقه را حل کنند چراکه دشمن مسلمانان به خصوص رژیم صهیونیستی از این وحدت واهمه دارد.

این دانشجوی سوریه‌ای سنی مذهب با بیان اینکه مشترکات سنی‌ها و شیعیان بسیار پررنگ و قابل توجه است، تصریح کرد: در دنیای کنونی که همه برای مسلمانان دندان تیز کردند این عوامل مشترک بین دو مذهب مثل قرآن کریم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به جسارت‌های چند سال اخیر به قرآن کریم در برخی از کشورهای غربی گفت: علت اصلی این جسارت‌ها همین است که مسلمانان می‌توانند حول قرآن وحدت داشته باشند و کشورهای غربی از این وحدت ترس دارند.

احمد یکی دیگر از مشترکات مسلمانان را تنفر از رژیم اشغالگر قدس دانست و افزود: رژیم صهیونیستی با ایجاد تفرقه بین مسلمانان قصد حکمرانی در منطقه استراتژیک غرب آسیا را دارد که ما مسلمانان باید به این موضوع توجه کنیم.

وی با اشاره به خیانتی که چند کشور عربی در داد و ستد با رژیم صهیونیستی دارند و از اقدامات این رژیم جعلی حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: متأسفانه این کشورها به فلسطین و آرمان این کشور که همچون پاره تن اسلام است پشت کردند و در راه اهداف و منافع رژیم اشغالگر قدس قدم بر می‌دارند.

این دانشجوی اهل سوریه که در کاشان تحصیل می‌کند، افزود: همه دنیا جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را مشاهده کرده و محکوم کردند ولی برخی از کشورهای منطقه بی تفاوت نسبت به این موضوع بودند و البته مردم این کشورها مثل دولت‌هایشان نبودند و این جنایت‌ها را محکوم کردند و این نشان می‌دهد که متأسفانه دولت این کشورها در جهت آرمان مردم خود حرکت نمی‌کنند.

کد خبر 6230715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha