۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۳

مدیر مجتمع آموزشی درمانی بعثت مطرح کرد؛

راه‌اندازی بخش رادیوآنکولوژی بعثت، خدمتی نو در روند درمان بیماران

راه‌اندازی بخش رادیوآنکولوژی بعثت، خدمتی نو در روند درمان بیماران

همدان ـمدیر مجتمع آموزشی درمانی بعثت از راه‌اندازی بخش رادیوآنکولوژی بعثت خبر داد و گفت: این بخش با هدف توسعه ارائه خدمات به بیماران سرطانی راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر جعفر شاهرخی اظهار کرد: از گذشته بیمارانی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کنند برای روند درمان در بخش‌های داخلی بیمارستان بستری می‌شدند اما با افتتاح و بهره‌برداری از بخش رادیوآنکولوژی تمرکز بستری و رسیدگی این بیماران در بخش جدید خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه مرکز آموزشی درمانی بعثت، یک مجتمع درمانی است در مرکز جامع سرطان این مجتمع، بخش رادیوتراپی و شیمی‌درمانی سرپایی راه اندازی شده بود اما کمبود بخش بستری شیمی درمانی احساس می‌شد که افتتاح بخش رادیوآنکولوژی این خلأ را جبران خواهد کرد.

مدیر مجتمع آموزشی درمانی بعثت ادامه داد: بخاطر مسائل ایمنی بیمار و رسیدگی بهتر به بیماران یکی از بخش‌ها که قبلاً به عنوان بخش کودکان مورد استفاده بود، پس از انتقال بخش کودکان به بیمارستان اکباتان به عنوان بخش رادیوآنکولوژی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه افتتاح کامل مرکز جامع سرطان ظرفیت ۲۲۰ تخت به حوزه درمان استان اضافه خواهد کرد گفت: تا آن زمان این بخش با ۱۴ تخت، ۵ پزشک متخصص و استقرار تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای درمان بیماران سرطانی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و حتی در حال حاضر که خدمت‌رسانی در این بخش فعال شده است یک تخت برای بیماری که در شرایط این توبه به سر می‌برد با خدمات ویژه (مانتورینگ و…) فعال شده است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: کلیه خدماتی که در این بخش به بیماران سرطانی ارائه می‌شود تحت پوشش خدمات بیمه‌های تکمیلی و پایه است و واحد مددکاری مرکز نیز برای حمایت از بخش‌هایی که تحت پوشش بیمه نیستند آماده همراهی و حمایت است.

کد خبر 6230753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha