۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۳۸

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:

تمرکز دولت چهاردهم بر تقویت مدارس دولتی است

تمرکز دولت چهاردهم بر تقویت مدارس دولتی است

بندرعباس- مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور با توجه ویژه بر گسترش عدالت آموزشی در سراسر کشور، بر تقویت مدارس دولتی متمرکز شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد صبوری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و گرامیداشت هفته وحدت و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس به عنوان یک بخش زرین از تاریخ جاودان ایران اسلامی باید تا ابد زنده نگاه داشته شود و علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیزمان باید سیره و سبک زندگی شهدا در جامعه و بویژه برای نسل نوجوان و جوان ما بیان و بعنوان الگو و اسوه در ذهن و جان و قلب همه ما نقش کلیدی داشته باشند.

وی از لزوم توجه به امر تربیت و پرورش در آموزش و پرورش سخن گفت و افزود: امروز ترویج و آموزش سبک زندگی صحیح، سالم و قرآنی یکی از وظایف مهم همه ما در قبال دانش آموزان و متربیان است.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به جذب و استخدام معلمان و مربیان جدید الاستخدام در سال جدید گفت: با افزوده شدن این گروه از همکاران عزیزمان و برنامه ریزی های خوبی که در سطح کلان وزارتخانه صورت گرفته است امیدواریم شاهد بازگشایی آرام و بی دغدغه در مدارس سراسر کشور باشیم.

صبوری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تمرکز بر اجرای سند تحول بنیادین افزود: اجرای سند تحول بنیادین بعنوان میثاق ملی همه ما و یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بعنوان اصلی ترین برنامه در این دستگاه مدنظر می‌باشد و با تدوین نقشه راه سند تمام تلاش همکاران بنده از ستاد تا مدرسه معطوف به اجرای آن برای ارتقا نظام تعلیم و تربیت می‌باشند.

وی گفت: دولت چهاردهم و شخص ریاست محترم جمهور با توجه ویژه بر گسترش عدالت آموزشی در سراسر کشور، بر تقویت مدارس دولتی متمرکز شده‌اند که با تحقق این امر یکی از مطالبات دیرین رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) و خواسته والدین عزیز مرتفع خواهد شد.

کد خبر 6230872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha