۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۲۰

جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد

جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم برگزار شد

قم- جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات قم به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار در آستانه میلاد با سعادت پیامبر اسلام و امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام، جشن خانوادگی اعضای خانه مطبوعات استان قم به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار با استقبال خوب خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار شد.

از آنجا که ایام روز خبرنگار، مصادف با ایام عزاداری امام حسین علیه السلام در ماه محرم بود، هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قم تصمیم گرفته بود تا جشن خانوادگی بزرگداشت این روز را بعد از ایام ماه محرم و صفر برگزار نماید.

در این جشن خانوادگی که در محل بوستان نرگس قم برگزار شد، مجموعه برنامه‌های تفریحی، سرگرمی، ورزشی و رفاهی برای اعضا و خانواده ایشان تدارک و به مرحله اجرا در آمد.

غرفه‌های نقاشی برای کودکان، نقاشی صورت کودکان، بازی‌های فکری و ورزشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان و همچنین غرفه‌های مشاوره و سنجش سلامت و تغذیه و غرقه عکس یادگاری خانواده‌ها از جمله بخش‌های این جشن بود.

گروه سرود نمونه استان قم و ورزشکاران نوجوان زورخانه ای نیز در این مراسم به اجرای برنامه پرداختند.

از حاضرین در این جشن با چای، شیرینی، شربت، بلال، پشمک، هندوانه، آش، پاپ کورن و غذا پذیرایی شد.

در پایان نیز مراسم نورافشانی به مناسبت میلاد با سعادت رسول مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام انجام شد.

گفتنی است خانه مطبوعات استان قم در ایام روز خبرنگار امسال برنامه‌های متنوعی از جمله غبارروبی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران و گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام، اکران فیلم سینمایی و سانس استخر ویژه اعضای خانه مطبوعات، برگزاری مسابقات کتابخوانی، تیراندازی و مینی گلف و برگزاری نشست خبرنگاران با نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی از جمله برنامه‌های امسال روز خبرنگار بود.

کد خبر 6231261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha