۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

امروز در دنیا شاهد زورگویی مستکبران هستیم

امروز در دنیا شاهد زورگویی مستکبران هستیم

شهرکرد-نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری جهان معاصر را جهانی طوفانی دانست و گفت: در این دوران هر کسی توان نظامی بیشتری دارد به دیگران زور می‌گوید و شاهد زورگویی مستکبران هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی صبح امروز شنبه در رژه نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در آیات قرآن آمده باید در مقابل دشمنان تا جایی که می‌توانیم اقتدار کسب و خود را آماده و مهیا کنیم.

وی جهان معاصر را جهانی طوفانی دانست و تصریح کرد: در این دوران هر کسی توان نظامی بیشتری دارد به دیگران زور می‌گوید و شاهد زورگویی مستکبران هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ما شاهدیم که مستکبران با وقاحت و بی‌شرمی مردم، یعنی مخالفان خود را ولو در سرزمین‌های دیگر ترور می‌کنند و همه این شرارت‌ها را با اتکا به نیرو و تجهیزات نظامی خود انجام می‌دهند.

فاطمی افزود: درس قدرت در ایران اهمیت دارد و فراهم کردن تجهیزات و سازوبرگ نظامی برای ترساندن دشمنان از سیاست‌های رهبر انقلاب است.

وی اضافه کرد: همان‌طور که دولت‌مردان، مدیران و سیاستمداران جامعه در فکر رفاه، سعادت و سلامت ملت ایران هستند، نظامیان هم در مسیر رسالت خود یعنی برای تأمین امنیت کشور تلاش‌گر هستند.

کد خبر 6231465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha