۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس گناوه نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس گناوه نواخته شد

گناوه- همزمان با سراسر کشور، زنگ بازگشایی مدارس و مقاومت و ایثار در مدارس شهرستان گناوه نواخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه صبح یکشنبه در آئین نمادینی که در دبستان قرآنی دخترانه حضرت زهرا (س) با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و والدین دانش آموزان برگزار شد با تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با شعار «برای ایران، برای مدرسه» همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان گناوه نواخته می‌شود.

ضرغام مردانی افزود: فصل گشایش دوباره مدرسه و گام نهادن در مسیر دانایی و آغاز بهار تعلیم و تربیت در سرزمین فرهنگ و فرزانگی، تقارن شروع سال تحصیلی جدید با هفته شکوهمند دفاع مقدس که یادآور ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های حماسه سازان ایران اسلامی است را به فال نیک گرفته و با زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای جان بر کف میهن عزیزمان، راه پر برکت آنان را با جان و دل ادامه می‌دهیم.

وی گفت: آغاز این سال تحصیلی که همزمان با میلاد با سعادت رسول مهربانی (ص) نیز همراه شده، فرصت مغتنمی است تا مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از تمام تلاش‌های فرهنگیان و معلمان سخت کوش که با همت و تلاش خود در راستای تربیت نیروی انسانی خلاق، مؤمن و پایبند به ارزش‌های دینی و اخلاقی انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری بر می‌دارند، اعلام دارم.

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس گناوه نواخته شد

مردانی افزود: سال تحصیلی جدید در ۱۶۳ آموزشگاه دولتی و غیردولتی شهر و روستاهای بخش مرکزی گناوه با حضور ۲۱ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف و بیش از هزار و ۶۰۰ همکار فرهنگی، آموزگار، معلم، دبیر، مدیر و معاون در مدارس شهرستان آغاز می‌شود.

وی گفت: همه همکاران در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان در بیش از سه ماه پروژه مهر تلاش کردند تا مدارس را برای ورود دانش آموزان در اول سال تحصیلی جدید آماده کنند و امروز شاهد بازگشایی مدارس هستیم.

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس گناوه نواخته شد

وی گفت: در کنار کار بزرگی که در مدارس دولتی انجام شده است حدود یک چهارم همکاران و دانش آموزان در مدارس غیر دولتی هستند که از تلاش‌های این بخش تقدیر می‌کنم.

وی با تقدیر از همه فرهنگیان و اولیا افزود: اولیا در طول سال ارتباط مؤثر و مستمری با مدارس داشته باشند و آموزش و پرورش را در پیشبرد اهداف این مجموعه یاری و همراهی کنند.

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس گناوه نواخته شد

در این مراسم بخش‌های مختلف و متنوعی اجرا شد و زنگ آغاز سال تحصیلی توسط مسئولان نواخته شد.

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس گناوه نواخته شد

کد خبر 6232343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha