۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲

با حضور مسئولان؛

زنگ آغاز سال تحصیلی در بیجار نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در بیجار نواخته شد

بیجار- زنگ آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس همزمان با سراسر کشور در شهرستان بیجار نیز نواخته شد و دانش آموزان بر سر کلاس های درس حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خورشیدی در آئین بازگشایی مدارس در دبیرستان فرزانگان اظهار کرد: ارزش انسان به لباس و مقام او نیست بلکه خداوند متعال در قرآن کریم سه ویژگی را برای ارزش انسان بیان می‌کند.

وی افزود: اولین ارزش برای انسان تقوا است و خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید بار ارزش ترین انسان‌ها با تقوا ترین آنها است و ما باید سعی کنیم تا تقوای خود را افزایش دهیم.

حجت الاسلام خورشیدی تاکید کرد: دومین ارزش برای انسان علم است و کسب علم و دانش اهمیت بسیار زیادی دارد و باید برای افزایش سطح علمی همواره تلاش کرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه سطح علمی دانش آموزان در بیجار بسیار خوب است و ما شاهد کسب رتبه‌های برتر کشوری در کنکور سراسری بودیم و البته وجود مشاهیر و پزشکان برجسته ای که از این دیار به مردم خدمت می‌کنند خود گواهی بر این موضوع است.

امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد: سومین ویژگی که در قرآن به آن اشاره شده است مجاهدت است که از اهمیت زیادی برخوردار است و ما باید قدر این امنیت و آسایشی را که با مجاهدت رزمندگان اسلام فراهم شده است را بدانیم.

وی تاکید کرد: امروز می‌بینیم که چگونه مردم بی گناه در لبنان و فلسطین به شهادت می رسند بنابراین باید قدر این امنیتی که داریم را بدانیم.

کد خبر 6232411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha