۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۱

استاندار خوزستان:

کمبودهای آموزش و پرورش خوزستان را برطرف می کنیم

کمبودهای آموزش و پرورش خوزستان را برطرف می کنیم

اهواز - استاندار خوزستان گفت: تلاش می‌کنیم کمبودهایی که در حوزه آموزش و پرورش استان وجود دارد را تا جای ممکن برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب صبح امروز یکشنبه در آئین آغاز سال تصحیلی جدید که در مدرسه شهید آلبوشوکه شهرستان امیدیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز سال تحصیلی شروع شد و شور و نشاط و شادابی به جامعه برگشت؛ به همه دانش آموزان، اولیا، معلمان و کادر آموزشی فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک می‌گویم و امیدواریم دانش‌آموزان سالی توأم با موفقیت داشته باشند.

وی افزود: با تلاشی که مدیران آموزش و پرورش دارند ان شاء الله رتبه‌های علمی بالایی در سطح کشور به دست آوریم. خروجی نهایی آزمون‌های سراسری از مقطع ابتدایی پایه‌گذاری می‌شود به همین دلیل امروز در این مرکز آموزشی در شهرستان امیدیه حضور داریم.

حسینی محراب ادامه داد: خانواده‌ها باید در نظر داشته باشند که فرآیند تعلیم و تربیت صرفاً محدود به مدرسه نیست و والدین نیز باید در این امر مشارکت داشته باشند. در کنار مدرسه و خانواده، جامعه نیز در آموزش و پرورش سهم دارد و با انسجام و هماهنگی بین این سه رکن فرزندان ما می‌توانند در محیطی سالم و بانشاط پیشرفت علمی و معرفتی داشته باشند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: از دست‌اندرکاران آموزش و پرورش به دلیل برنامه‌ریزی خوبی که برای سال تحصیلی داشته‌اند و آغاز بدون تأخیر سال تحصیلی سپاسگزاری می‌کنم؛ ما نیز تلاش می‌کنیم کمبودهایی که در حوزه آموزش و پرورش استان وجود دارد را تا جای ممکن برطرف کنیم.

کد خبر 6232600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha