۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۳

نتایج و جدول رده بندی؛

نگاهی به تغییرات جدول لیگ برتر فوتبال/ VAR سرنوشت‌ها را عوض کرد!

نگاهی به تغییرات جدول لیگ برتر فوتبال/  VAR سرنوشت‌ها را عوض کرد!

در دیدار های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس پیروز و استقلال با نتیجه تساوی مقابل حریف خود متوقف شد و VAR نیز در کسب نتایج دو تیم تاثیراتی داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم لیگ برتر فوتبال روز گذشته اول مهر به پایان رسید و تیم سپاهان که پیش از این توانسته بود همه بازی‌های خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر بگذارد در دیدار مقابل ذوب آهن با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد تا شاگردان ژوزه مورایس دو امتیاز مهم را در این بازی از دست دهند.

ذوب آهن هم با کسب نتیجه تساوی به روند شکست ناپذیری خود در فصل بیست و چهارم ادامه داد و همچنان با کسب ۴ تساوی از ۵ بازی در این زمینه نیز رکورددار است.

توقف استقلال و نساجی در شب جنجالی VAR

در اولین باری که از سیستم داور ویدئویی VAR در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر استفاده می‌شد دو تیم نساجی و استقلال تهران رو در روی هم قرار گرفتند که VAR برای هر دو تیم دو ضربه پنالتی اعلام کرد و علاوه بر آن یکی از گل‌های استقلال را هم ناصحیح اعلام کرد تا شاگردان جواد نکونام با کسب تساوی گام به دیدار با پرسپولیس بگذارند.

نساجی هم پس از شکست‌های متوالی بالاخره توانست در لیگ برتر امتیاز کسب کند تا به اوضاع خود در جدول رده بندی سر و سامان بخشد. از اتفاقات مهم این بازی حضور کوین یامگا بازیکن فصل گذشته استقلال در ترکیب نساجی بود که موفق شد گل اول را برای تیمش از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

نگاهی به تغییرات جدول لیگ برتر فوتبال/  VAR سرنوشت‌ها را عوض کرد!

تساوی در دربی کسل کننده کرمان

دو تیم مس رفسنجان و گل گهر سیرجان نیز به میزبانی ورزشگاه شهدای مس به مصاف هم رفتند که تلاش‌های بازیکنان دو تیم برای رسیدن به گل نتیجه‌ای نداشت و بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا پنجمین تساوی رو در روی این دو تیم در ادوار لیگ برتر رقم بخورد و مس رفسنجان کماکان در شکست دادن گل گهر در لیگ برتر ناکام باشد.

روند خوب ملوان با غلبه بر شمس آذر

تیم ملوان هم به یکه تازی خود ادامه داد و در این هفته و با دو گل زیبایی که محمدرضا رضایی به ثمر رساند توانست شمس آذر را شکست دهد و به همراه تراکتور به تعقیب سپاهان در صدر جدول ادامه دهند. این بازی به دلیل درگذشت یکی از هواداران ملوان در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان، بازیکنان این تیم با پیراهن‌هایی یک دست سورمه‌ای رنگ وارد زمین شدند و این پیروزی را نیز به هوادار فقید خود تقدیم کردند. شمس آذر هم به روند ناکامی‌های خود ادامه داد و متحمل سومین شکست خود در این فصل شد.

نگاهی به تغییرات جدول لیگ برتر فوتبال/  VAR سرنوشت‌ها را عوض کرد!

VAR مانع از ۴ تایی شدن آلومینیوم مقابل پرسپولیس

تیم پرسپولیس برای اولین بار در این فصل و در تهران میزبان حریف خود بود و توانست با ارائه یک نمایش زیبا آلومینیوم را شکست دهد. در این بازی دو گل پرسپولیس یکی به دلیل آفساید و دیگری پس از بازبینی صحنه توسط داور از طریق VAR ناصحیح اعلام شد همچنین یک ضربه پنالتی برای سرخ‌ها نیز توسط VAR رد شد.

پرسپولیس با هدایت «خوان کارلوس گاریدو» به دومین پیروزی متوالی خود دست یافت و آلومینیوم هم متحمل دومین شکست خود در این فصل شد تا همچنان شاگردان مجتبی حسینی در کسب پیروزی ناکام باشند.

استاد مچ شاگرد را در تهران خواباند

دو تیم فولاد خوزستان و هوادار در تهران به مصاف هم رفتند که شاگردان یحیی گل محمدی با تک گل مدافع خارجی خود موفق شدند میزبان خود را شکست دهند. تیم هوادار شرایط خوبی در جدول ندارد و با گذشت ۵ هفته از مسابقات هنوز بازیکنان این تیم موفق به باز کردن دروازه حریفان نشده‌اند و در قعر جدول قرار دارد. گل محمدی که دبیر زبان رحمتی در دوران مدرسه بوده توانست شاگرد خود را در این بازی مهم شکست دهد تا با ۸ امتیاز در بین تیم‌های بالای جدولی قرار بگیرد.

نگاهی به تغییرات جدول لیگ برتر فوتبال/  VAR سرنوشت‌ها را عوض کرد!

تساوی استقلال خوزستان باز هم با درخشش بیفوما

تیم فوتبال استقلال خوزستان برای اولین بار در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم چادرملو بود تا دقیقه ۷۶ با یک گل از میهمان خود پیش بود که با دریافت گل تساوی این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. «تیوی بیفوما» که پس از درخشش مقابل استقلال تهران توانسته خود را به ترکیب ثابت استقلال خوزستان تحمیل کند در این بازی نیز درخشید و در نقش سازنده گل ظاهر شد و با پاسی که به آرام عباسی فرستاد باعث شد تا تیمش به گل دست یابد. شاگردان سعید اخباری هم به پنجمین امتیاز خود در ۵ هفته اخیر دست یافتند تا میانگین یک امتیاز در هر بازی را ثبت کرده باشند.

پیروزی تراکتور در شب سکوت تختی خرم آباد

دو تیم فوتبال تراکتور و خیبر هم در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند و تراکتوری‌ها خیلی زود توسط ریکاردو آلوز به گل دست یافتند اما این پایان کار نبود و مهرداد قنبری کار را برای خیبر به تساوی کشاند و در نیمه دوم هم دانیال اسماعیلی فر توانست اولین گل فصل خود را برای تراکتور به ثمر برساند تا تیمش با کسب ۳ امتیاز خرم آباد را به مقصد تبریز ترک کند و تراکتور هم به تعقیب سپاهان در صدر جدول ادامه دهد.

نگاهی به تغییرات جدول لیگ برتر فوتبال/  VAR سرنوشت‌ها را عوض کرد!
نتایج دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر
نگاهی به تغییرات جدول لیگ برتر فوتبال/  VAR سرنوشت‌ها را عوض کرد!
جدول لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته پنجم
کد خبر 6233454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha