۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۸

معاون استاندار بوشهر مطرح کرد؛

جهش چند برابری تجهیزات حوزه سلامت استان بوشهر در دولت سیزدهم

جهش چند برابری تجهیزات حوزه سلامت استان بوشهر در دولت سیزدهم

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از جهش چند برابری تجهیزات حوزه سلامت استان بوشهر در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح دوشنبه در جمع کارکنان مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس و گرامیداشت شهدای مدافع سلامت اظهار داشت: هر جا تفکر بسیجی و جهادی باشد به قله‌های پیشرفت رسیده‌ایم و نمونه بارز آن دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی خدمات ارزنده‌ای در حوزه بهداشت و درمان به مردم ارائه داده است تصریح کرد: در دولت‌های گذشته در حوزه سلامت کارهای بزرگی صورت گرفته و در دولت سیزدهم به‌ویژه استاندار استان بوشهر نیز در حوزه بودجه‌ای نگاه ویژه‌ای به حوزه سلامت داشته است.

پورات با بیان اینکه در سه سال دولت سیزدهم در حوزه تجهیزات حوزه سلامت استان بوشهر جهش چند برابری را شاهد هستیم اضافه کرد: با نگاه ویژه دکتر محمدی زاده استاندار و پیگیری‌های جهادی دکتر ملکی زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حوزه تجهیزات درمانی جهش چندین برابری را در مدت این سه سال در استان بوشهر شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: یکی از عزیزان در رسانه‌ها اعلام کرده که دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضعیف‌ترین است، اتفاقاً دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قدرتمندترین و بهترین است و این را به دور تعارف و بر اساس شاخص‌ها و سنجه‌های موجود کشوری می‌گویم.

پورات با بیان اینکه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات عزیزان حوزه سلامت با تمام توان حامی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستیم افزود: برای حل مشکل مطالبات جامعه پرستاری و کادر درمان تلاش‌هایی در دولت سیزدهم و هم‌اکنون در دولت چهاردهم انجام‌شده و در حال انجام است.

مطالبات کادر درمان و پرستاری پرداخت می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مطالبات کادر درمان و پرستاری به همین زودی همان‌گونه که توسط ریاست جمهوری دستور داده شده پرداخت می‌شود.

وی بابیان اینکه به همت استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دولت سیزدهم تجهیزات درمانی خوبی خریداری شده است اضافه کرد: در حوزه پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت استان بوشهر جهش ۵۵ درصدی داشته‌ایم.

پورات با بیان اینکه شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های متعدد در حوزه سلامت استان بوشهر در دولت سیزدهم بوده‌ایم اظهار داشت: در خرید دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی که در استان نداشته‌ایم نیز کارهای خوبی صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر اساس قولی که استاندار در خصوص بحث اعتبارات داده‌اند، این نوید را به مردم عزیز استان بوشهر می‌دهیم که از اعتبارات ملی، استانی و مسئولیت‌های اجتماعی برای خرید تجهیزات بیمارستانی اعتباراتی را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قرار می‌دهیم.

کد خبر 6233593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha