۳ مهر ۱۴۰۳، ۷:۴۱

بزرگراه کنارتخته - دالکی، شاهراه حیاتی جنوب کشور است

بزرگراه کنارتخته - دالکی، شاهراه حیاتی جنوب کشور است

مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، پروژه بزرگراه کنارتخته - دالکی را یکی از اساسی‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور عنوان کرد و گفت: این پروژه تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا رحمانی مدیرعامل هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)، پروژه بزرگراه کنارتخته - دالکی را یکی از اساسی‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور عنوان کرد و گفت: پروژه بزرگراه کنارتخته - دالکی که با هدف اتصال کریدور شمال به جنوب کشور در استان بوشهر در حال اجرا است، پیشرفت چشمگیری دارد و تا پایان امسال تکمیل می‌شود.‌

وی گفت: با تزریق اعتبارات مصوب، سرعت اجرای پروژه افزایش خواهد یافت و انتظار می‌رود که این مسیر به یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی در جنوب کشور تبدیل شود.

به گزارش مهر، پروژه بزرگراه کنارتخته - دالکی هم‌اکنون پیشرفت مطلوبی دارد و ۵ هزار مترمکعب بتن‌ریزی و ۹۶۳ متر حفاری شمع‌ها انجام شده است که با تأمین اعتبارات لازم و رفع موانع موجود، این پروژه در موعد مقرر افتتاح می‌شود.

گفتنی است؛ این پروژه نه تنها به بهبود زیرساخت‌های ترانزیتی کشور کمک می‌کند، بلکه کاهش ترافیک و تصادفات، افزایش اشتغال و رشد اقتصادی در منطقه را نیز به دنبال خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود با ادامه این پروژه و همکاری دولت و نهادهای مرتبط این بزرگراه به شریان حیاتی جنوب ایران تبدیل شود.

کد خبر 6234433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha