۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸

فرماندار شفت:

عملیات احداث تصفیه خانه سیستم فاضلاب جدید بیمارستان شفت آغاز شد

عملیات احداث تصفیه خانه سیستم فاضلاب جدید بیمارستان شفت آغاز شد

شفت- فرماندار شفت گفت: عملیات احداث تصفیه خانه سیستم فاضلاب جدید بیمارستان امام رضا (ع) با صرف اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان آغاز شد. ️

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی صبح سه شنبه در حاشیه کلنگ زنی پروژه تصفیه خانه بیمارستان شفت در گفت‌وگو با با رسانه‌ها از آغاز عملیات احداث تصفیه خانه سیستم فاضلاب جدید بیمارستان امام رضا (ع) شفت خبر داد و اظهار کرد: با بهسازی تصفیه خانه و تأسیس تصفیه خانه جدید خروجی فاضلاب بیمارستان مطابق با استاندار محیط زیست می‌شود.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه این پروژه کمتر از یک سال به بهره برداری خواهد رسید، بیان کرد: با بره برداری از این تصفیه خانه گامی بزرگی در تضمین سلامت جامعه و کاهش آلودگی‌های زیستی محیطی ایجاد خواهد شد.

وی با تشکر از پیگیری علوم پزشکی استان گیلان ادامه داد: این پروژه با اعتباری اولیه بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از منابع عمرانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأمین و در حال اجرا می‌باشد.

عملیات احداث تصفیه خانه سیستم فاضلاب جدید بیمارستان شفت آغاز شد

همچنین فرماندار شفت به همراه رئیس محیط زیست و مدیر بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان شفت از روند امحای زباله‌های عفونی بیمارستان و تبدیل به زباله‌های بی خطر نیز بازدید کردند.

گفتنی است، بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام رضا (ع) که دارای ۷ تخت دیالیز فعال نیز می‌باشد تنها بیمارستان این شهرستان است.

کد خبر 6234657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha