۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان:

همه تولید انرژی برق را نباید مصرف کرد

همه تولید انرژی برق را نباید مصرف کرد

اصفهان-معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: همه تولید انرژی برق را نباید مصرف کرد در حالی که اکنون تمام تولید مصرف می‌شود و موجب آسیب‌هایی بی‌شمار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حقیقت سرشت ظهر سه‌شنبه در همایش ملی ناترازی انرژی صنعت برق و چشم‌انداز اقتصادی ایران با اشاره به اینکه ناترازی یادآور ترازنامه‌های شرکتی است اظهار کرد: ناترازی در انباشت ایجاد می‌شود و در مقابل این دارایی‌ها، بدهی نیز وجود دارد.

وی افزود: در شورای انرژی استان باید یک دستورالعملی را تنظیم کنیم تا اعداد و ارقام و مصارف مشخص شود و از این طریق برای یافته‌های جدید از قبل پیش بینی صورت گیرد.

معاون اقتصادی استاندار اصفهان افزود: گفته شد که ۳ درجه در تابستان امسال افزایش دما وجود داشته و هر درجه هزار و ۷۰۰ مگاوات افزایش انرژی دارد از این رو برای مصرف باید برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به ضرورت پیش‌بینی‌ها در عرضه و تقاضا و آینده‌نگری در مصارف انرژی تصریح کرد: نباید در حین برنامه و تابستان متوجه این موارد شد و قبل از آن تمام المان‌ها را باید بررسی و آثار آن را در جدول مشاهده کرد.

حقیقت سرشت با اشاره به مدیریت صحیح برق خاطر نشان کرد: همه تولید را نباید مصرف کرد در حالی که اکنون تمام تولید مصرف می‌شود و از ظرفیت ۱۰۰ درصدی استفاده که در این صورت مجموعه شرکت برق آسیب می‌بیند و امیدواریم به جداولی برای مدیریت صحیح برسیم که حتی برای سایر انرژی‌ها الگو قرار گیرد.

کد خبر 6235262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha