۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی:

مزار شهدای آذربایجان‌شرقی با پیام مقام معظم رهبری گلباران می‌شود

مزار شهدای آذربایجان‌شرقی با پیام مقام معظم رهبری گلباران می‌شود

تبریز-سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: مزار شهدای آذربایجان‌شرقی با پیام مقام معظم رهبری گلباران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر سلمانی در ویژه‌برنامۀ تلویزیونی «فتح قلّه» شبکه سهند با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: مراسم متمرکز استانی مهمانی لاله‌ها از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه، ۵ مهر در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) آغاز می‌شود و در ادامه با حضور معنوی و گسترده خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران عزیز، آحاد مردم تبریز و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی، مزار شهدای آرمیده در این گلزار غبارروبی، عطرافشانی و گلباران خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم مهمانی لاله‌ها در همۀ ۱۱۵۱ گلزار شهدای آذربایجان‌شرقی شامل ۱۳۷ گلزار شهری و ۱۰۱۴ گلزار روستایی همزمان با مراسم متمرکز استانی برگزار می‌شود، از مردم شهیدپرور استان برای حضور در مراسم محل سکونت‌شان دعوت کرد.

وی گفت: هدف از برگزاری این مراسم در چهل‌وچهارمین سالگرد دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام، گرامیداشت نام و راه روشن آنان، تجدید پیمان با آرمان‌های والای امام راحل و شهدا و ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ و رفیع لاله‌های گلگون‌کفن است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از این گفت‌وگوی تلویزیونی، برنامه‌های اجرا شده توسط اداره‌کلِ تحت مدیریتش به‌مناسبت هفته دفاع مقدس را تشریح و در کسوت یک جانباز سرافراز، خاطرات خود از دوران دفاع مقدس را بیان کرد.

کد خبر 6236020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha