۴ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۰

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی خبر داد؛

توزیع گسترده مرغ منجمد در آذربایجان شرقی تا تعادل قیمت ها دربازار

توزیع گسترده مرغ منجمد در آذربایجان شرقی تا تعادل قیمت ها دربازار

تبریز-سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از آغاز توزیع مستمر مرغ منجمد در سطح استان برای تنظیم بازار و کنترل قیمت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام شفیعی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: برای کنترل قیمت مرغ کشتار روز، توزیع گوشت مرغ منجمد در دستور کار قرار گرفته و این روند در سطح استان آغاز شده است.

وی افزود: به منظور رفاه شهروندان و برای تأمین تقاضای مصرف‌کنندگان و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و عرضه مرغ منجمد در تمامی شهرستان‌های استان آغاز شده است.

شفیعی همچنین اظهار کرد: این توزیع روزانه در فروشگاه‌ها، تعاونی های مصرف کارمندی وکارگری، فروشگاه های زنجیره ای و شبکه‌های عرضه مرغ منجمد انجام می‌شود تا به تعادل بازار کمک کند.

وی در ادامه به قیمت‌گذاری این محصول اشاره کرد و گفت: قیمت هر کیلو مرغ منجمد برای عمده‌فروشی و درب سردخانه پشتیبانی امور دام ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان و برای مصرف‌کنندگان ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد: این توزیع با قیمت مصوب تنظیم بازار و در راستای سیاست‌های حمایتی و تنظیم بازار صورت می‌گیرد تا نوسانات قیمت مرغ را کاهش دهد لذا تا زمان تعادل قیمت ها و کشش در بازار توزیع مرغ منجمد تداوم خواهد داشت.

کد خبر 6236593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha