۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶

استاندار کردستان:

استفاده از ظرفیت‌های کردستان برای توسعه/همه مدیران تغییر نمی‌کنند

استفاده از ظرفیت‌های کردستان برای توسعه/همه مدیران تغییر نمی‌کنند

سنندج- استاندار کردستان گفت: ظرفیت‌های کردستان برای توسعه استان و رفع مشکلات و خواسته‌های مردم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آرش لهونی صبح پنج شنبه در جلسه شورای اداری کردستان ضمن تقدیر از فعالیت و خدمات استاندار سابق استان، از پیام‌های تبریک مردم استان برای انتصاب ایشان تقدیر و اظهار کرد: تمام توان را بکار می بریم که از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان بهره ببریم.

وی با بیان اینکه باید با کمک و همراهی مردم شاهد اتفاقات استان کردستان باشیم، افزود: از ظرفیت نخبگان، نمایندگان مجلس خبرگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نماینده ولی فقیه استان برای پیشرفت استان بهره می‌بریم.

استاندار کردستان یادآور شد: کردستان دارای ظرفیت‌های فراوانی است و در حوزه مرز ظرفیت بالایی داریم و اجرای قانون نظارت مرزنشینان را پیگیر خواهیم بود.

لزوم تحکیم روابط با اقلیم کردستان عراق

لهونی حضور پررنگ در بازار اقلیم کردستان عراق و تحکیم روابط با اقلیم کردستان، توسعه راهها و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی، حضور شرکت‌های هلدینگ برای سرمایه گذاری در استان، رفع مشکل کولبری و استفاده از ظرفیت معادن را از ظرفیت های استان و برنامه های مورد نظر در کردستان دانست و اضافه کرد: دستگاههای اجرایی باید موانع را برطرف و از ظرفیت قانونی استفاده کنند.

وی با اشاره به ظرفیتهای کشاورزی و گردشگری استان اعلام کرد: توجه به این مهم خواهد شد و از ظرفیتها برای توسعه استان بهره می بریم.

استاندار کردستان همچنین خطاب به مدیران خاطرنشان کرد: یکسری تغییرات با تغییر دولت طبیعی است اما همه مدیران جابجا نمی‌شوند و بنده برای انجام تغییرات هیچ عجله‌ای ندارم.

لهونی از مدیران خواست با تمام توان تا پایان دوران مسوولیت خدمت کنند ضمن اینکه بنا نیست همه مدیران تغییر کنند و توان مدیران براساس فعالیت آنهات مورد ارزیابی قرار می گیرد.

کد خبر 6237090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha