۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۹

تقدیر ازمدیرکل اوقاف اصفهان برای مشارکت در حل بحران ناترازی انرژی

تقدیر ازمدیرکل اوقاف اصفهان برای مشارکت در حل بحران ناترازی انرژی

اصفهان – مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به دلیل مشارکت در حل بحران ناترازی انرژی در مراسم تجلیل از همیاران وقف کشوری مورد تقدیر قرار گرفت.

حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور در همایش تجلیل از یاوران وقف کشوری در تهران اظهار کرد: در این مراسم از واقفان، هیات امنا وخدام برتر و همچنین مجموعه‌هایی که در حوزه فناورانه نسبت به مشارکت با اوقاف در زمینه طرح‌های پر بازده همکاری داشتند تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: در این میان از برخی ار سر مایه‌گذاری موفق در موقوفات کشور نیز تقدیر به عمل آمد که در بین همه استان‌ها پروژه سرمایه‌گذاری استان اصفهان به عنوان پروژه برتر معرفی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه پروژه سرمایه‌گذاری موقوفات استان اصفهان در راستای کمک به حل مشکل ناترازی برق بوده است، افزود: باید توجه داشت که در فصل گرم و هم در فصل سرما این ناترازی مشکلاتی را ایجادد کرده است و چنانچه تدبیری اندیشیده نشود در سال های آینده امکانی برای ایجاد ظرفیت مناسب تولید نخواهیم داشت.

تقدیر ازمدیرکل اوقاف اصفهان برای مشارکت در حل بحران ناترازی انرژی

وی تصریح کرد: از این رو اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان سرمایه‌گذاری برای تولید یک مگاوات برق را در کاشان محقق کرد که برای این پروژه ۱۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرد و در حال حاضر بالغ‌بر ۴۰ میلیارد تومان ارزش دارد و ۲۳ میلیارد تومان نیز ارزش افزوده داشته است.

حجت‌الاسلام بلک ادامه داد: ظرفیت یک مگاوات می‌تواند تامین برق ۷۰۰ واحد مسکونی را محقق سازد ضمن اینکه قبلاً نیز با راه‌اندازی پنل‌های خورشیدی بر روی بام امامزادگان استان اصفهان ۴۰۰ کیلووات برق تولید کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز مجوز تولید ۳.۵ مگاوات برق را دریافت کردیم و امیدواریم جذب سرمایه را از موقوفات داشته باشیم.

تقدیر ازمدیرکل اوقاف اصفهان برای مشارکت در حل بحران ناترازی انرژی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همچنین به هدیه لوح تقدیر از سوی کارکنان ادارات اوقاف استان اصفهان به حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اشاره کرد و گفت: این لوح به دلیل اینکه وی از یادگاارن دفاع مقدس بوده و نگاه بسیار ارزشمند و موفقی داشته که منجر به ایجاد تحولات در نگاه و برنامه‌های سازمان شده، به ایشان تقدیم شد.

کد خبر 6237130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha