۶ مهر ۱۴۰۳، ۸:۴۵

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اردبیل:

«پل انجیرلو» آخر مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد

«پل انجیرلو» آخر مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد

بیله‌سوار- رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: «پل انجیرلو» پس از ۲۸ روز با آسفالت‌ریزی، نصب حفاظ‌ها و خاکریزی به بهره‌برداری می‌رسد.

مهدی زندیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی «پل انجیرلو» اظهار کرد: «پل انجیرلو» پس از ۲۸ روز در اواخر مهرماه با آسفالت‌ریزی، نصب حفاظ‌ها و خاکریزی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه با تلاش راهداران احداث این پل به مراحل پایانی رسیده و عملیات بتن ریزی با ۷۵ متر مکعب در عرشه آن از امروز آغاز شد، افزود: تقریباً از ابتدای پروژه تا امروز ۲ هزار و ۵۰۰ متر مکعب بتن‌ریزی انجام یافته، ۲۵۰ تن میلگرد مصرف شده و نزدیک ۱۶ هزار متر مکعب خاکریزی انجام یافته است.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: در تلاش هستمی تا با اتمام عملیات تا آخر ماه مسیر را برای هدایت ترافیک آماده کنیم.

زندیان بارش‌های متناوب را از دلایل تاخیر اجرای پروژه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن این پروژه در محور ترانزیتی گمرک بیله‌سوار با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها در صدد اتمام آن بودیم که بحمدالله توانستیم به مرحله پایانی برسانیم.

کد خبر 6237543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha