یحیی سریع اعلام کرد؛

حمله نیروهای مسلح یمن به سه ناوشکن آمریکایی با ۲۳ موشک و پهپاد

حمله نیروهای مسلح یمن به سه ناوشکن آمریکایی با ۲۳ موشک و پهپاد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از بزرگترین عملیات دریایی ضد رژیم صهیونیستی و حامیان آن و هدف قرار دادن سه ناوشکن جنگی آمریکا در دریای سرخ با ۲۳ موشک بالستیک و پهپاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حملات گسترده موشکی و پهپادی به سه ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ خبر داد.

سرتیپ «یحیی سریع» در راهپیمایی بزرگ مردم صنعا برای حمایت از غزه و لبنان اعلام کرد: در یک عملیات نظامی استثنایی، سه ناوشکن جنگی آمریکایی متخاصم را در دریای سرخ که در حال انجام مأموریت برای حمایت و پشتیبانی از دشمن اسرائیلی بودند، هدف قرار دادیم.

وی ادامه داد: این عملیات مشترک نیروی دریایی و یگان موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن، با ۲۳ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد انجام شد و به یاری خداوند متعال، موشک‌ها و پهپادها به صورت مستقیم به ناوشکن‌های آمریکایی اصابت کردند.

یحیی سریع تأکید کرد: این عملیات گسترده‌ترین عملیات در چارچوب نبرد «فتح موعود و جهاد مقدس» برای اعلام پشتیبانی از نبرد طوفان الاقصی و پاسخ به تجاوز آمریکا و انگلیس به خاک یمن بوده است که همزمان با حمله موشکی به عمق رژیم صهیونیستی در یافا (تل آویو) و عسقلان اشغالی با موشک فراصوت «فلسطین ۲» و پهپاد «یافا» انجام شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان گفت: ما آماده انجام عملیات‌های بیشتر برای حمایت از ملت فلسطین و مقاومت اسلامی لبنان هستیم که با دلاوری تمام با تجاوز رژیم صهیونیستی مورد حمایت آمریکا مقابله و از لبنان و نوار غزه دفاع و پشتیبانی می‌کند. عملیات‌های ما جز با توقف تجاوز و محاصره علیه ملت مظلوم فلسطین در نوار غزه متوقف نخواهد شد.

کد خبر 6238060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha