ارتش رژیم صهیونیستی رسما مدعی ترور سید حسن نصرالله شد

ارتش رژیم صهیونیستی رسما مدعی ترور سید حسن نصرالله شد

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای به طور رسمی مدعی ترور دبیرکل حزب الله لبنان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای رسمی مدعی ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در حمله اخیر به ضاحیه جنوبی بیروت شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه این بیانیه همچنین مدعی ترور «علی الکرکی» فرمانده جبهه جنوب حزب الله لبنان و جمعی دیگر از فرماندهان مقاومت شد.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی در ارتباط با ترور دبیرکل حزب الله لبنان، مدعی شد که این پیام واضحی به هر کسی است که اسرائیل را تهدید می کند.

معاریو به نقل هرتزی هالیوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که عملیات ترور دبیرکل حزب الله لبنان از مدت‌ها پیش برنامه ریزی شده بود و در زمان مناسب اجرایی شد.

خبر ترور دبیرکل حزب الله لبنان در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تایید شده، که حزب الله لبنان هنوز هیچ واکنش رسمی به این مساله نشان نداده است.

کد خبر 6238775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      33 36
      بی شرف ها،ترور هم کنید سید حسن را، نفر،جایگزین داره خیالتون راحت.
    • ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      2 6
      آیه ۶۴ سوره یوسف خدا را بهترین حافظ و نگهبان برای انسان معرفی می‌کند؛ زیرا او نسبت به بندگانش از همه مهربان‌تر است. حضرت یعقوب در این آیه فرزندان خود را به دلیل کوتاهی در حفاظت از یوسف غیرقابل اعتماد دانسته است و نگرانی خود را از سپردن بنیامین به آنها ابراز می‌دارد. وی در ادامه خدا را بهترین حافظ
      • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
        7 1
        چه ربطی داشت؟ خدا، خدای همه انسانهاست حتی اونهایی که بعضی دیگه انسان نمیدونن. دین شماست که بندگان خدا رو دسته بندی کرده به خودی و بیخودی.
    • ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      5 13
      امروز رژیم جعلی صهیونی هلوکاست واقعی را در غزه و لبنان رقم زده و این امر پیش چشم دنیای وحوش غرب داره رقم میخوره در سکوت کامل این شیاطین رجیم لعنت بر سیاطین حرامزاده
    • سید ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      8 10
      سلام، اگر قرار بود ترور شخصیت های اسلامی اثری داشته باشد اسلام تا کنون هزاران بار از بین رفته بود و نامی از آن باقی نبود. به قول امام بکشید ما را ملت ما بیدار تر میشود
    • محمد امین سید رضی از قزوین ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      6 13
      رژیم جعلی صهیونیستی بیجا و غلط کرد والسلام نامه تمام
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
      12 5
      جنگ شوخی نیست جنگ رانبایدادامه دادحسن نصرالله بااین همه زحمت فعالیت ایی دنیا جنگهاراپایان دهید