۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹

فرماندار سنندج:           

فناوری‌های روز در آموزش آتش‌نشان‌ها مورد استفاده قرار گیرد

فناوری‌های روز در آموزش آتش‌نشان‌ها مورد استفاده قرار گیرد

سنندج_فرماندار سنندج گفت: فناوری‌های روز در آموزش آتش‌نشان‌ها مورد استفاده قرار گیرد و اولویت کار آتش نشانی سنندج باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسکری پیش از ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشانی و ایمنی، با تبریک این روز و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به اقدامات صهیونیست کودک‌کش در فلسطین و لبنان اشاره و اظهار کرد: طی دو روز گذشته شاهد جنایت بزرگ توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل در لبنان هستیم و این اقدامات وحشیانه و ضدبشری محکوم است.

وی به شهادت‌ 41 هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین طی چندین ماه اخیر توسط رژیم صهیونیستی و استکبار پرداخت و افزود: این موضوع قلب همگان را به شدت به درد آورده و کشورهای جهان اسلام باید حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و لبنان اعلام کنند.

فرماندار سنندج با اشاره به ویژگی‌های آتش نشانان گفت: در مقابل این همه جنایات در دنیا، انسان‌هایی وجود دارند که خود را به آب و آتش می‌زنند تا جان هم‌نوع خود را نجات دهند و از ویژگی‌های آتش‌نشانان این است که جان خود را برای نجات جان دیگران به خطر می‌اندازند.

عسکری افزود:‌ شغل آتش‌نشانی شغلی پرمشقتی بوده که آتش نشانان در این راه جان خود را به خطر می‌اندازند تا به مردم خدمت کنند و این برگرفته از روحیه ایثار و جهاد آنها است.

وی بر تقویت و توسعه هرچه بیشتر آموزش‌ها در آتش‌نشانی شهری سنندج تاکید و بیان کرد:‌ آموزش‌های به‌روز باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار سنندج یادآور شد: نیاز جدی مجموعه‌های تخصصی مانند آتش‌نشانی آموزش است که باید اولویت قرار گیرد و این آموزش‌ها با علوم و تکنولوژی‌های روز آمیخته شود.

عسکری ضمن تبریک به استاندار جدید کردستان، یادآور شد: ‌انتخاب استاندار جدید نیز که شناخت خوبی از استان دارد بستر را برای ادامه این روند توسعه‌ای و انجام کارهای بزرگ در استان فراهم کرده است.

وی همچنین از زارعی‌کوشا استاندار سابق استان در طول 34 ماه خدمت شبانه‌روزی در کردستان تقدیر کرد و بیان داشت: ایشان تمام توان و تلاش خود را برای پیشبرد ریل توسعه‌ در کردستان بکار گرفت.

عسکری خطاب به شهردار و اعضای شورای شهر سنندج گفت: وجود استاندار جدید که خود سالها تجربه فعالیت در شورای شهر سنندج را داشته‌اند فرصتی ارزشمند در پیشبرد اهداف مدیریت شهری است و باید از این فرصت بهره برد.

کد خبر 6238889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha