۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۱

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

خون شهید «سید حسن نصر الله» درخت مقاومت را استوارتر می کند

خون شهید «سید حسن نصر الله» درخت مقاومت را استوارتر می کند

یاسوج_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: خون شهید سید حسن نصر الله درخت مقاومت را برابر ستمگران عالم استوارتر می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ید الله رحمانی در پیامی آورده ایت: با نهایت تألم و تأسف، خبر شهادت مظلومانه فرمانده سترگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، رهبر بی‌همتا و شجاع حزب‌الله لبنان قلب تمام آزادگان و ملت‌های مسلمان جهان را به درد آورد.

در ادامه پیام رحمانی آمده است: ایشان که عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با ظلم، دفاع از مظلومین و پاسداری از ارزش‌های اسلامی سپری نمود امروز به قافله عظیم شهدا پیوست و برگ زرینی دیگر به تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی افزود.

این پیام می افزاید: سید حسن نصرالله، با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود، همواره پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و با اخلاص و ایمان عمیق، توانست جبهه‌ای از مقاومت و پایداری را در منطقه به وجود آورد که امروز الگویی برای تمامی مبارزان و رهروان راه آزادی است.

رحمانی در این پیام آورده است: او با روحیه‌ای مبارز و دلی سرشار از عشق به اسلام و وطن، نه تنها برای ملت لبنان، بلکه برای همه ملت‌های آزاده جهان، مایه افتخار و الگو بود.

شهادت این شخصیت متدین و مبارز را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم و داغدار ایشان، مردم شریف و مقاوم لبنان، همه دلدادگان به جبهه مقاومت علی الخصوص مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می‌نمایم.

بی‌تردید خون پاک این شهید سرافراز، همچون خون همه شهیدان راه حق، درخت مقاومت را استوارتر و انگیزه‌ای دوچندان برای مبارزه با ستمگران عالم خواهد بود.

از درگاه خداوند متعال برای آن شهید والامقام، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای خانواده معزز و داغداران ایشان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 6239355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha