۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۰

مهر گزارش می دهد؛

خروش مردم استان تهران در محکومیت حمله وحشیانه صهیونیستها به لبنان

خروش مردم استان تهران در محکومیت حمله وحشیانه صهیونیستها به لبنان

تهران- مردم استان تهران، در تجمع هایی اعتراض آمیز برای محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله تجمع کردند و شعار «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه شنبه هفتم مهرماه و همزمان با شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت مردم استان تهران در تجمع اعتراضی به خیابان ها آمدند و در محکومیت حمله‌ وحشیانه و تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به لبنان شعار «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

مردم شهریار در حمایت از لبنان و محور مقاومت تجمع کردند

مسوولان و مردم شهرستان شهریار بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با تجمع در خیابان امام خمینی (ره) شهریار، ضمن محکوم کردن حمله‌ وحشیانه و تروریستی رژیم غاصب ‌و کودک کش صهیونیستی به لبنان و شهادت سید مقاومت با مردم لبنان همدردی کردند.

تجمع کنندگان ضمن سر دادن شعار «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا»، بر حمایت خود از لبنان و محور مقاومت تاکید کردند.

خروش مردم استان تهران در محکومیت حمله وحشیانه صهیونیستها به لبنان

اجتماع مردم پاکدشت در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله

در پی شهادت جانسوز سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان توسط رژیم جعلی، منحوس و تروریست اسرائیل، مردم انقلابی، ولایتمدار و آزادیخواه شهرستان پاکدشت با اجتماع در میدان آزادگان اعلام انزجار و خشم خود را نسبت به اقدامات بزدلانه و مذبوحانه رژیم کودک کش صهیونیستی نشان دادند.

بر اساس این گزارش این مراسم با سخنرانی امام جمعه شهرستان پاکدشت و با حضور فرماندار، فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج علیه السلام، فرمانده انتظامی پاکدشت، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت، خانواده شهدا، بسیجیان و اقشار مختلف مردم همراه با تلاوت قرآن،مداحی، رجزخوانی و اجرای گروه سرود برگزار شد.

خروش مردم استان تهران در محکومیت حمله وحشیانه صهیونیستها به لبنان

نسیم شهری ها زیر باران شعار «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند

مردم نسیم شهر نیز ساعاتی پیش و پس از اقامه نماز مغرب و عشا زیر باران در محکومیت اقدام بزدلانه اسرائیل در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله در میدان هفت تیر تجمع کردند و شعار «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند.

بزرگداشت شهادت سیدالشهدای مقاومت در دماوند برگزار شد

د️ر دماوند نیز به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان حجت الاسلام سید حسن نصرالله، مجلس گرامیداشت این شهید عزیز و یاران گرانقدرش در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

ب️ر اساس این گزارش در این مراسم آیاتی از قرآن در فضیلت شهدا توسط قاری حاج مرتضی اسداللهی تلاوت شد ️و کربلایی مصطفی حاج احمدی مداح اهل بیت (علیهم السلام) با نوای گرم خود به مرثیه سرایی پرداخت.

️در پایان نمازگزاران محترم با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله لبنان حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله را محکوم کردند.

خروش مردم استان تهران در محکومیت حمله وحشیانه صهیونیستها به لبنان

طنین پرشور فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» توسط مردم ولایتمدار ورامین

مردم دیار ۱۵ خرداد نیز شامگاه شنبه و به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و همزمان با سراسر کشور در خیابان مسجد جامع ورامین تجمع کردند.

در این مراسم که در پی شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله در خیابان مسجد جامع مقابل مسجد جامع تاریخی برگزار شد، مردم شریف و ولایت مدار ورامین و حجت الاسلام محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امام جمعه ، نماینده مجلس ،فرماندار، فرمانده سپاه ، فرمانده فراجا ، روسای ادارات حضور داشتند.

گفتنی است که در این تجمع فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» مردم ولایتمدار ورامین طنین انداز شد.

تجمع مردم بهارستان در محکومیت و سوگ شهادت سید حسن نصرالله مردم بهارستان

مردم بهارستان نیز شامگاه شنبه در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، در میدان هفت تیر نسیم شهر تجمع کردند.

در این تجمع اعتراضی مردم با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا»، «ای سید مقاومت راهت ادامه دارد»، «ای رهبر حزب الله شهادت مبارک»، با محکوم کردن جنایات سران استکبار جهانی، حمایت قاطع خود را از جبهه مقاومت اعلام کردند.

تجمع کنندگان سیاه پوش با در دست داشتن نماد مقاومت، پرچم لبنان و پرچم سرخ أباعبدالله الحسین(ع) با مردم لبنان ابراز همدردی کردند.

درپی شهادت مجاهد سرافراز سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به همراه جمعی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت به دست جنایتکاران سفاک صهیونیست تجمع کنندگان با مشت های گره کرده ندای «الله اکبر» و «هیهات من ذلت» نیز سر دادند.

کد خبر 6239755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha