۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۱

کمیته نمایندگان آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی:

سیدحسن نصرالله خواب را از چشم دشمنان مقاومت گرفته بود

سیدحسن نصرالله خواب را از چشم دشمنان مقاومت گرفته بود

کمیته نمایندگان آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی در پی شهادت سید بزرگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته نمایندگان آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی در پی شهادت سید بزرگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله پیامی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

روحانی مجاهد، رهبر دلیر مقاومت، سید حسن نصرالله به یاران شهیدش پیوست

سید بزرگ مقاومت، سید حسن نصرالله، حسینی زیست و حسینی شهید شد

او که در خط مقدم محور مقاومت، سینه خود را در برابر وحشیگری‌های رژیم پست صهیونیستی سپر کرده و خواب را از چشم دشمنان مقاومت گرفته بود تا از زنان و کودکان بی دفاع غزه حمایت کند بالاخره مزد ده‌ها سال مجاهدت‌های خود را گرفت و شب گذشته در بمباران ضاحیه جنوبی بیروت به فیض عظمای شهادت نائل آمد. او که ده ها سال، رهبری حزب الله لبنان و هدایت جبهه مقاومت را با ارشادات داهیانه برعهده داشت، کار را به جایی رساند که رژیم کودک‌کش اسرائیل را مستأصل نموده و پس از تحمیل شکستهای پی‌درپی در سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ و تا کنون، راهی جز ترور را برای ایشان باقی نگذاشت.

سید بزرگ مقاومت، یک فرد نبود او یک مکتب و بلکه یک امت بود. پرچم او بر زمین نخواهد ماند چرا که او پس از خود نسلی را از مجاهدان و سربازان، تربیت نموده تا عَلَمَش را بر دوش کشند. خون طاهرش، زمین حاصلخیزِ جوانانِ مقاومت را سیراب خواهد نمود تا نسلی از سید حسن نصرالله‌هایی به جهانیان عرضه کرده و ریشه اسرائیل و اسرائیلیان را بخشکانند و پرچم اسلام را بر فراز قبه الخضراء بلند نمایند.

کمیته نمایندگان آستان های مقدس و بقاع متبرکه ایران اسلامی، ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه‌ی باند پلید اسرائیل، شهادت سید مقاومت و رهبر کبیر و فقید حزب الله لبنان را به ساحت قدسی حضرت صاحب الأمر والزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مراجع عظام اسلام به ویژه حضرت آیت اله العظمی امام خامنه‌ای دام ظله العالی و به امت اسلامی، تبریک و تسلیت عرض نموده و طول عمر رهبر معظم انقلاب را از خداوند منان خواستار است و برای پیروزی جبهه مقاومت و حزب الله لبنان دعا نموده و کوش به فرمان رهبر معظم انقلاب مدظله العالی خواهند بود و از هر کوششی که امکانش را داشته باشند فروگذار نخواهند کرد.

اعضا کمیته نمایندگان:
آستان قدس رضوی
آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
آستان مقدس حضرت احمد بن موسی علیه السلام
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام
نهاد نمایندکی ولی فقیه در امور حج و زیارت
آستان مسجد مقدس جمکران
سازمان اوقاف و امور خیریه کشور
نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت

کد خبر 6240470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha