بیانیه سازمان هیأت و تشکل های دینی؛

اهالی هیأت با همه امکانات و توان پشتیبان مقاومت خواهند بود

اهالی هیأت با همه امکانات و توان پشتیبان مقاومت خواهند بود

در بیانیه سازمان هیأت و تشکل های دینی در پی شهادت سید حسن نصرالله آمده است: اهالی هیأت، با همه امکانات و توان فرهنگی و مالی، هم‌گام و هم‌دل با حزب الله لبنان و کل جریان مقاومت است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هیأت و تشکل های دینی در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان بیانیه‌ای را منتشر کرد

در این بیانیه آمده است:

هو الحی

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت مظلومانه ی رهبر دلاور حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله (رحمة الله علیه) به دست شقی ترینِ جنایتکاران جهان را تبریک و تسلیت می‌گوییم. آن شهید شجاع، با بصیرتی مومنانه در جوار رحمت حق و در سایه سار لطف بی کران به قافله شهیدان، به سالاری حضرت سیدالشهدا (سلام الله علیها) پیوست و هم سفره مادرش حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) شد. آن سید بزرگوار بیش از سی سال بیرق‌دار علم مبارزه ی مجاهدان حزب الله لبنان با سگان هار صهیونیست، و یکی از نمادهای ایستادگی مقاومت اسلامی بود. جانیان صهیونیستی در خیال باطل خود اندیشیده اند که با ترور وحشیانه ی سید حسن نصرالله (رحمت الله علیه) وقفه ای در جریان مقاومت ایجاد می شود، اما این خیال واهی را به گور خواهند برد.

لبنان به برکت خون سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت، مستحکم تر از قبل در مسیر مقابله با دشمن صهیون گام بر می‌دارد. شهادت رهبر حزب الله لبنان را خدمت حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفدا)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم آزاده ی لبنان و شیعیان و دوستداران آن سید مظلوم تسلیت می گوییم. انشالله با یاد شهیدان مقاومت، آزادی فلسطین و رهایی قدس شریف را به زودی خواهیم دید.

اهالی هیأت، در این شرایط و با همه امکانات و توان فرهنگی و مالی، هم‌گام و هم‌دل با حزب الله لبنان و کل جریان مقاومت در سراسر دنیا بوده و هم‌راهی و پشتیبانی همه جانبه ی خود از این جریان حق را اعلام می دارد.

و السلام علی عبادالله الصالحین

روابط عمومی سازمان هیأت و تشکل های دینی

کد خبر 6240885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha