۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۲

پیام شورای ائتلاف به‌مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله:

ابوالشهید نصرالله در خط مقدم جهاد و مبارزه بود

ابوالشهید نصرالله در خط مقدم جهاد و مبارزه بود

شورای ائتلاف به‌مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله در پیامی نوشت: شهید سید حسن نصرالله پاداش سی و دو سال مجاهدت فی سبیل‌الله را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزای مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی شهادت عالم جلیل‌القدر و مجاهد خستگی‌ناپذیر و پرچمدار جبهه مقاومت حضرت آیت‌الله سید حسن نصرالله دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

"وَکَأَیِّن مِن نَبِیٍّ قاتَلَ مَعَهُ رِبِّیّونَ کَثیرٌ فَما وَهَنوا لِما أَصابَهُم فی سَبیلِ اللَّهِ وَما ضَعُفوا وَمَا استَکانوا ۗ وَاللَّهُ یُحِبُّ الصّابِرینَ / آیه ۱۴۶ سوره آل عمران"

مجاهد نستوه، پرچمدار پرافتخار جبهه مقاومت و رهبر شجاع و صادق حزب‌الله لبنان جناب سید حسن نصرالله (رضوان‌الله تعالی علیه) در راه مبارزه با رژیم خبیث و اشغالگر صهیونیستی به فیض شهادت نائل آمد تا پاداش سال‌ها مجاهدت و جهاد فی سبیل‌الله را دریافت نماید و در جوار رحمت و رضوان الهی آرام گیرد.

سید حسن نصرالله از پرورش یافتگان مکتب اسلام ناب محمدی (ص) بود. خود را فرزند معنوی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت روح الله (ره)، می‌دانست و در طی سی و دو سالی که ردای پرافتخار رهبری حزب‌الله لبنان را به تن داشت، در الهام گیری و پیروی از منظومه فکری حضرت آیت‌الله سید علی خامنه ای (حفظه‌الله) گوی سبقت را از همگان ربوده بود.

ابوالشهید سید حسن نصرالله در خط مقدم جهاد و مبارزه بود. مشارکت در تاسیس حزب‌الله لبنان، نابودی پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در بیروت، وادار کردن رژیم اشغالگر صهیونیستی به عقب‌نشینی از اراضی لبنان، مبارزه با فتنه داعش و تکفیری‌ها درعراق و سوریه و همچنین حمایت از نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی تنها گوشه‌ای از مجاهدت‌های این عبدصالح خداوند بود.

وداع با سید حسن نصرالله اگرچه برای دنیای اسلام، جبهه مقاومت و مردم لبنان که شخصیتی باعظمت و کم نظیر را از دست داده‌اند، سخت و جانکاه خواهد بود اما مکتبی که این روحانی جلیل‌القدر برپا کرده است آن چنان در منطقه غرب آسیا ریشه دوانده که ثمرات این شجره طوبی با ظهور نسلی باورمند به آرمان مقاومت، آزادی قدس شریف را بشارت می دهد.

وجدان های بیدار جهانی هرگز فراموش نخواهند کرد که ترور ناجوانمردانه شهید سید حسن نصرالله و جنایات شرم آوری که این روزها توسط ماشین کشتار رژیم خبیث صهیونیستی در فلسطین و لبنان رخ می دهد، با حمایت‌های همه جانبه دول غربی و تجهیز بی دریغ این رژیم سفاک توسط سران کاخ سفید انجام می‌شود و آنان نمی‌توانند چهره خبیث و پنجه‌های خونین خود را در همدستی با صهیونیست‌های انسان‌نما پنهان نمایند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با عرض تسلیت و تعزیت فراق آن مجاهد عالی مقام به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بیت مکرم، پدر بزرگوارشان، همسر گرامیِ و فرزندان داغدار و به خانواده‌های شهیدان این حادثه و همچنین مردم عزیز لبنان و به سراسر جبهه مقاومت و به مجموع امت اسلامی، از خدای قادر متعال، علو درجات آن مجاهد فی سبیل الله و همراهان شهید سعیدِ ایشان را مسئلت می‌نماید.

به امید پیروزی جبهه حق، انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا.

کد خبر 6240131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha