۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

زمین گیر شدن قاچاقچی مواد مخدر با بیش از ۲۱ کیلو مواد مخدر شیشه

زمین گیر شدن قاچاقچی مواد مخدر با بیش از ۲۱ کیلو مواد مخدر شیشه

بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی جاسک یک قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و ۲۱ کیلو شیشه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان جاسک با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از انتقال یک محموله مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ از مبدأ شهرستان زرآباد استان سیستان و بلوچستان به مقصد هرمزگان مطلع و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با تشکیل تیمی به محل و مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام و حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت های لازم خودرو سواری پژو ۴۰۵ قاچاقچیان را شناسایی و دستور توقف دادند که متهم با مشاهده ماموران و بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و در بازرسی از خودرو توقیفی تعداد دو گونی به وزن ۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر شیشه کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان احتمالی این محموله دارد.

جاودان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت نیروی انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان وسوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با جدیت و قاطعیت برابر قانون برخورد می‌شود.

کد خبر 6240146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha