۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷

استاندار لرستان:

درآمدهای اوقاف و امور خیریه لرستان با هزینه‌های آن همخوانی ندارد

درآمدهای اوقاف و امور خیریه لرستان با هزینه‌های آن همخوانی ندارد

خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: میزان درآمدهای اوقاف و امور خیریه این استان با هزینه‌های آن همخوانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان به مناسبت هفته وقف، اظهار داشت: فهرست اختلافات این سازمان با سایر دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل بازرسی استانداری و سازمان اوقاف مشخص شوند تا در روند پیگیری آنها تسریع شود.

وی خواستار حضور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در استان شد و تصریح کرد: میزان درآمدهای سازمان اوقاف و امور خیریه استان با هزینه‌های آن بازخوانی ندارد؛ لذا رئیس سازمان اوقاف کشور باید در این مورد حمایت‌های لازم را انجام دهند.

استاندار لرستان، اظهار کرد: سازمان اوقاف کشور نه‌تنها باید هزینه‌های اوقاف استان را تأمین کند؛ بلکه برای افزایش درآمدهای آن پیگیری کند.

شفقت، در مورد رفع مشکلات زمین وقفی خیابان انقلاب خرم‌آباد موسوم به مسجد آیت‌الله کمالوند، عنوان کرد: سازمان اوقاف استان در مورد روند ساخت این زمین طرح لازم را ارائه دهند و ما هم پیگیری خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: سازمان اوقاف جزو نهادهایی است که می‌تواند در توسعه تولید و اشتغال بسیار مؤثر باشد.

استاندار لرستان در خصوص توسعه فرهنگ قرآنی به‌ویژه در دستگاه‌های اجرایی، گفت: سازمان اوقاف با همکاری شورای قرآنی استان برنامه پیشنهادی برای این موضوع ارائه دهند تا پیگیری‌های لازم انجام شود.

کد خبر 6240472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha