۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۴

در پی ترور و شهادت سید حسن نصرالله؛

فرمانده ومسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینواپیام مشترک صادرکردند

فرمانده ومسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینواپیام مشترک صادرکردند

گرگان-فرمانده سپاه و مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا با صدور پیام مشترکی، ترور و شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفته و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده سپاه نینوا گلستان و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در پیامی مشترک شهادت دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

شهید سید حسن نصرالله ستارۀ تابانی در آسمان مجاهدان و یک فرمانده بزرگ و برجسته به شمار می‌رفت که تجلی‌بخش ارزش‌های اسلامی بود و جبهه مقاومت در برابر ظالم و حمایت از مظلوم راهی است که باقی می‌ماند و این عهد ماست که هرگز از راه فلسطین خارج نخواهیم شد.

ما و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای غم از دست دادن تو خون گریه می‌کنیم، نه اشک! تو امروز آرام گرفتی و از این دنیای فانی رفتی و در کنار دوستان و عزیزانت در بهشت ابدی جای خواهی گرفت.

اینجانبان شهادت این مجاهد بزرگ را به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و همه مسلمانان جهان، رزمندگان جبهه مقاومت و حزب الله لبنان و خانواده عزیز ایشان و مردم ولایت مدار وشهید پرور استان گلستان تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا

کد خبر 6240894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha