حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به بیروت

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به بیروت

رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک آپارتمان در بیروت با موشک هدایت شونده سه تن از فرماندهان لبنانی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین را به شهادت رساند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی بار دیگر بیروت، پایتخت لبنان را بمباران کرد.

ترور سه تن از فرماندهان جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد شهادت ۳ تن از رهبران خود در حمله رژیم صهیونیستی به الکولا بیروت را تأیید کرد.

در بیانیه منتشر شده از سوی این جنبش آمده است: جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در سوگ رهبران خود، شهیدان محمد عبدالال، عماد عوده، و عبدالرحمن عبدالله که در حمله کولا در بیروت جان باختند، سوگواری می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: ما به شهدای خود و همه شهدای مردم و ملت خود عهد می‌بندیم که راه مبارزه مسلحانه را تا نابودی اشغال ادامه خواهیم داد.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به بیروت

این حمله در منطقه الکولا در بیروت انجام شده است اما تاکنون از جزئیات آن گزارشی منتشر نشده است.

همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد: جنگنده‌های صهیونیست مناطقی در منصوری در جنوب شهر صور را هدف قرار دادند.

خبرنگار الجزیره همچنین از بمباران مناطق شمستر، نبی شیث، و نبی عثمان در دره بقاع لبنان خبر داد.

همچنین شهرهای بعلبک و هرمل نیز آماج حملات جنگنده‌های صهیونیست قرار گرفتند.

واکنش جنبش جهاد اسلامی به ترور سه تن از اعضای جبهه مردمی فلسطین

 جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به منطقه مسکونی در بیروت و به شهادت رساندن سه تن از اعضای جبهه مردمی برای آزادی فلسطین آن را اقدامی خطرناک و در راستای تضعیف نیروهای مقاومت دانست. 

 در این بیانیه آمده است: این جنایت شنیع نیروهای اشغالگر، بیانگر تشدید خطرناک تجاوزات جاری است و موید اصرار دشمن بر هدف قرار دادن تمامی نیروهای مقاومت در هر کجا، بدون توجه به کنوانسیون‌های بشردوستانه یا حرمت جان غیرنظامیان است.

 جهاد اسلامی تصریح کرد: هدف قرار دادن همرزمان ما در جبهه مردمی، بخشی از تلاش‌های مستمر دشمن برای تضعیف نیروهای مقاومت است، اما خون شهدا، انگیزه و سوپاب استقامت و پایداری ما برای مقابله با دشمن است. 

کد خبر 6241186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
      4 1
      چرا متوجه نيستيد كه با چه جرثومه خباثت طرف هستيد ؟ چرا ؟اگر ما در حمله پيشدستى نكنيم آن حرامزاده ها بيشدستى خواهند كرد و بهترين فرزندان ما را شهيد خواهند كرد . از خواب غفلت بيدار بشويد