۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷

مهلت اعتراض به آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی اعلام شد

مهلت اعتراض به آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی اعلام شد

مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت ارسال اعتراضات آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی سال ۱۴۰۳ در دو بخش تئوری و عملی برگزار می شود که آزمون تئوری ۵ مهرماه برگزار شده است و آزمون عملی ۲۵ مهرماه برگزار می شود.

تعداد یک هزار و ۶۰۰ نفر در آزمون صلاحیت بالینی مهرماه شرکت دارند و با توجه به برگزاری آزمون تئوری آزمون صلاحیت بالینی برای دانشجویان دندانپزشکی در ۵ مهرماه دانشجویان واجد شرایط شرکت کننده در آزمون تا ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۱۰ مهرماه فرصت دارند اعتراض خود را به صورت اینترنتی به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند.

آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی تغییراتی داشته است و در آزمون مهرماه تعداد سوالات از ۶۰ سوال به ۹۰ سوال ارتقا پیدا کرده است.

همچنین در آزمون عملی که ۲۵ مهر ماه برگزار می شود دانشجویان در صبح آزمون عملی باید ۸ مورد کیس معالجه را از روی عکس رادیوگرافی مشاهده کنند که برای بهتر شدن کیفیت آزمون، کیس ها در مانیتور روبروی هر دانشجو که در مرکز آزمون الکترونیک دانشگاه قرار دارد پخش می شود تا شرایط آزمون استاندارد باشد.

آزمون صلاحیت بالینی دندانپزشکی از مهرماه ۱۴۰۲ اجرایی شده است و و دانشجویان دندانپزشکی در ترم های پایانی دوره آموزش خود باید آن را بگذرانند تا بتوانند به عنوان دکتری حرفه ای دندانپزشکی فارغ التحصیل شوند.

کد خبر 6241476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha