۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۴۹

فرماندار بیجار:

اقتصاد بیجار مبتنی بر کشاورزی است/ضرورت سرمایه گذاری در کشاورزی

اقتصاد بیجار مبتنی بر کشاورزی است/ضرورت سرمایه گذاری در کشاورزی

بیجار- فرماندار بیجار گفت: شهرستان بیجار استعداد مهمی در حوزه کشاورزی دارد و سرمایه گذاری در این بخش مهم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان شامگاه دوشنبه در جلسه طرح توجیهی مجتمع کود شیمیایی سپیدار طلایی هفت اقلیم بیجار ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دبیر کل شهید و فقید حزب الله لبنان سید حسن نصرالله اظهار کرد: سرمایه گذاری در شهرستان بیجار یک فرصت و ضرورت بسیار مهم است چرا که فرصت‌های بسیار خوبی در این شهرستان وجود دارد.

وی به اهمیت حمایت از سرمایه گذاران اشاره کرد و افزود: در این شهرستان هر سرمایه گذاری که بخواهد فعالیتی انجام دهد جلسه‌ای با حضور مدیران و سرمایه گذاران برگزار می‌شود تا مسائل و مشکلات پیش روی طرح و مورد بحث قرار گیرد.

وی افزود: با تلاش مسؤولان صدور اسناد لازم برای سرمایه گذار فراهم می‌شود و در این مسیر یک عزم و جهادی وجود دارد.

وی اعلام کرد: شهرستان بیجار نیازمند پیشرفت و توسعه است و این مهم با درایت مسئولین و حضور سرمایه گذاران محقق می‌شود.

فرماندار بیجار گفت: اقتصاد شهرستان بیجار مبتنی بر کشاورزی است و به این نتیجه رسیده‌ایم شهرستانی موفق می‌شود که تکیه بر استعدادهای خود داشته باشد و سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی بیجار بسیار مهم است.

محبیان عنوان کرد: مدیران باید کارهای مربوط به استعلامات پروژه‌های سرمایه گذاری را در اسرع وقت بررسی کنند و پاسخ دهند چرا که اشتغالزایی در شهرستان وظیفه کلیه مدیران می‌باشد و این امر نیاز به قدم‌های بلند و عزم جدی دارد.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: اقتصاد شهرستان مبتنی بر کشاورزی می‌باشد و تقریباً تمام مردم شهرستان به کشاورزی وصل هستند و در این راستا نیاز سنجی و مطالعات درستی برای کارخانه کود شیمیایی انجام گرفته است.

کد خبر 6242250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha