۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۰

با حضور در دفتر جنبش حزب الله در ایران صورت گرفت

دیدار رئیس شورای عالی استان‌ها با نماینده حزب‌الله در ایران

دیدار رئیس شورای عالی استان‌ها با نماینده حزب‌الله در ایران

رئیس شورای عالی استان‌ها با حضور در دفتر نمایندگی حزب الله لبنان و دیداربا سید عبدالله صفی الدین نماینده جنبش حزب‌الله لبنان در تهران، شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت و تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی‌الرضا حاجی بگلو رئیس شورای عالی استان‌ها با حضور در دفتر نمایندگی حزب الله لبنان و دیدار و گفت‌وگو با سید عبدالله صفی‌الدین نماینده جنبش حزب‌الله لبنان در تهران، شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله را به دولت و مردم لبنان به ویژه مسئولان و رزمندگان حزب‌الله تسلیت و تبریک گفت.

حاجی بگلو در این دیدار با محکوم کردن شدید این جنایت تروریستی رژیم جنایتکار اسرائیل، گفت: مدعیان دروغین حقوق بشر ادعا می‌کنند که ما مدافع حقوق بشر هستیم اما می‌بینیم که چه فجایعی را در غزه و لبنان پدید آورده و زنان و کودکان و مردم را به خاک و خون می‌کشند.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم آمریکا و اروپا، راهشان را از دولت‌هایشان جدا کرده‌اند و بسیاری از دولت‌ها هم راهشان را از آمریکا و اسرائیل جدا کرده و این نقطه بسیار مثبتی است که مرهون مقاومت است و نشان می‌دهد اگر مطیع اوامر ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشیم، اتفاقات مبارکی شکل خواهد گرفت.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اعلام همبستگی و همدلی جامعه بزرگ شورایی کشور با ملت لبنان و جنبش سرافراز حزب‌الله اظهار داشت: رژیم جنایتکار صهیونیستی با ترور فرماندهان مقاومت به اهداف پلید خود دست نخواهد یافت و به برکت خون شهید نصرالله، جبهه مقاومت در آینده قدرتمندتر خواهد شد و پیروزی نهایی از آنِ مقاومت است و نابودی رژیم صهیونیستی را شاهد خواهیم بود.

سیدعبدالله صفی‌الدین نماینده جنبش حزب‌الله لبنان در ایران نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور و ابراز تسلیت رئیس شورای عالی استان‌ها از حمایت‌های دولت و ملت ایران از لبنان و مردم مظلوم منطقه قدردانی کرد و گفت: راه مقاومت پرقدرت‌تر از همیشه ادامه می‌یابد و جنبش حزب‌الله نیز به مسیر خود در حمایت از مظلومان و مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

گفتنی است در ادامه رئیس شورای عالی استان‌ها با خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

حاجی بگلو ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل هنیه، خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و مبارزات و مجاهدت‌های شهید هنیه در خاطر آزادگان جهان خواهد ماند و خون فرماندهان مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه، خانه عنکبوت رژیم کودک‌کش صهیونیستی را ویران خواهد کرد.

کد خبر 6243315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha