۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۰

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مردم تهران برای تقدیر از حمله به صهیونیست ها تجمع می کنند

مردم تهران برای تقدیر از حمله به صهیونیست ها تجمع می کنند

تهران- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم تهران برای تقدیر از حمله به صهیونیست ها روز چهارشنبه در میدان امام حسین(ع) تجمع می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجمع بزرگ و با شکوه مردم انقلابی تهران روز چهارشنبه یازدهم مهر ماه در میدان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله (ص) سراسر ایران اسلامی را شور و نشاط فرا گرفته است و مردم قدرشناس ایران اسلامی از سپاه و نیروهای مسلح سپاسگزاری می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به خشم و انزجار مردم از رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت جنایت این رژیم در به شهادت رساندن سید مقاومت، شهید سید حسن نصر الله و سرلشکرِ شهید نیلفروشان افزود: مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران، روز چهارشنبه یازدهم مهر ماه از ساعت ۱۴ در میدان امام حسین (ع) تجمع کرده و ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم غاصب، مراتب سپاس و قدردانی خود از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ابراز خواهند کرد.

کد خبر 6243749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha