۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۵۸

مهر گزارش می دهد؛

شادی مردم استان تهران در پی حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی

شادی مردم استان تهران در پی حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی

تهران- مردم استان تهران در پی حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی با برگزاری تجمعاتی به شادی پرداختند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: شامگاه سه شنبه و لحظاتی پس از حمله موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی مردم در سراسر استان تهران با حضور در خیابان‌های مختلف و میادین اصلی شهرستان‌های این استان از جمله دماوند، پردیس و قرچک فریاد «الله اکبر» و «مرگ بر اسرائیل» سر داده و ضمن حمایت از این اقدام مشروع، به شادی پرداختند.

مردم شهرقدس در غرب تهران هم‌زمان با مردم سراسر کشور از اقدام قاطع سپاه پاسداران و ایران اسلامی در دفاع مشروع و حمله به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کردند و با شعارهای «الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» از اقدام قاطعانه سپاه پاسداران در حمله موشکی علیه اشغالگران قدس تقدیر و تشکر کردند.

شهرقدسی ها در حمایت از حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی به خیابان‌ها آمده‌اند و به شادی پرداختند. در برخی نقاط شهر مردم با پذیرایی شربت کام یکدیگر را از این اقدام ایران شیرین کردند.

تجمع مردمی و رژه خودروها در خیابان‌های شهریار نیز امشب فضای این شهر را غرق در غرور و شادی کرده است و در پی حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی مردم این شهرستان به خیابان‌ها آمده و به شادی پرداختند.

این تجمعات خودجوش شامگاه سه شنبه در میدان «گلندوئک» لواسان آغاز شده است و همچنان لحظه به لحظه بر خیل جمعیت افزوده می‌شود.

تجمعات پرشور در لواسان، ورامین و قرچک

لواسانی‌ها با در دست داشتن پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با همراه داشتن پرچم حزب‌الله لبنان و فلسطین و جمهوری اسلامی ایران این حملات را به جشن گرفته‌اند.

یکی از افراد شرکت کننده در تجمع شادی مردم ورامین که از ساعت ۲۲ در میدان امام حسین (ع) این شهرستان آغاز شده است به خبرنگار مهر گفت: ایران نشان داد که فراتر از تفاسیر موجود، توانایی‌های قابل تقدیری در جنگ هوایی و نیز دفاع از خود در برابر دشمن دارد.

وی گفت: ما در ترور شهید اسماعیل هنیه خویشتنداری کردیم، اما صهیونیست‌ها و غربی‌ها نشان دادند، نباید با آنها با صبر و خویشتنداری مقابله کرد و حمله موشکی سپاه پاسداران به اسرائیل، تنبیه و سیلی کوچکی بود که به‌صورت این رژیم نواخته شد و همانطور که در اطلاعیه شماره یک سپاه تاکید شد، اگر صهیونیست‌ها به ماجراجویی و گستاخی خود ادامه دهند، قطعاً پاسخ کوبنده‌تری دریافت خواهند کرد.

مردم قرچک نیز شامگاه سه شنبه و در پی حمله موشکی سپاه علیه رژیم کودک کش اسرائیل با حضور در مقابل مصلی این شهر فریاد «الله اکبر» سر دادند و به شادمانی پرداختند و از اقدام قاطع سپاه پاسداران و ایران اسلامی در دفاع مشروع و حمله به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کردند.

در تجمعات جنوب تهران و میدان شهرری نیز فریاد «الله اکبر» و «لبیک یا نصرالله» شنیده می‌شد.

تجمع تقدیر تهرانی‌ها از حملات موشکی سپاه

گفتنی است، طبق اعلام رئیس شورای هماهنگی استان تهران مردم تهران برای تقدیر از حمله به صهیونیست‌ها روز چهارشنبه در میدان امام حسین (ع) تجمع می‌کنند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار کرد: با توجه به عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله (ص) سراسر ایران اسلامی را شور و نشاط فرا گرفته است و مردم قدرشناس ایران اسلامی از سپاه و نیروهای مسلح سپاسگزاری می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به خشم و انزجار مردم از رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت جنایت این رژیم در به شهادت رساندن سید مقاومت، شهید سید حسن نصر الله و سرلشکرِ شهید نیلفروشان افزود: مردم انقلابی و همیشه در صحنه تهران، روز چهارشنبه یازدهم مهر ماه از ساعت ۱۴ در میدان امام حسین (ع) تجمع کرده و ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم غاصب، مراتب سپاس و قدردانی خود از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را ابراز خواهند کرد.

کد خبر 6243793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha