۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۲:۱۵

سرلشکر باقری:

جزئیات دقیق «وعده صادق۲»/فقط مراکز نظامی هدف بود/توصیه به آمریکا

جزئیات دقیق «وعده صادق۲»/فقط مراکز نظامی هدف بود/توصیه به آمریکا

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: جنایات رژیم صهیونیستی جنایت‌های بسیار بزرگی بود و دیگر وضعیت قابل تحمل نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ارتباط زنده با شبکه خبر در تشریح جزئیات عملیات «وعده صادق ۲»، گفت: امشب نیروی هوافضای سپاه پاسداران با عملیات قهرمانانه و شجاعانه خود انتقام بسیاری از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را گرفت.

وی افزود: دو ماه گذشته، دو ماه بسیار سختی برای ملت ایران و محور مقاومت بود. از هنگام ترور شهید هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران تا درخواست مکرر امریکایی‌ها و اروپایی‌ها مبنی بر اینکه شما خویشتن داری کنید تا آتش بس را در غزه برقرار کنیم دوره سختی در خویشتن داری را پشت سر گذاشتیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: اما رژیم جنایتکار صهیونیستی با حمایت آمریکا و حتی چراغ سبز آمریکایی‌ها جنایات خود را افزایش داد و قتل عامی را علیه مردم لبنان و به ویژه شهادت مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و همچنین مستشار عالی نظامی سپاه پاسداران در لبنان سردار شهید نیلفروشان اجرا کردند که جنایت‌های بسیار بزرگی بود و دیگر وضعیت قابل تحمل نبود.

سرلشکر باقری با بیان اینکه سپاه پاسداران با عملیات بسیار ارزشمند موشکی خود توانست پایگاه‌های مهمی را در رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار دهد، افزود: حتی با وجود این جنایت‌ها جمهوری اسلامی ایران رعایت موازین لازم را به انجام رساند فقط پایگاه‌های نظامی را هدف قرار داد. سه پایگاه هوایی نظامی اصلی رژیم صهیونیستی؛ موساد به عنوان مرکز ترور؛ پایگاه هوایی نواتین به عنوان پایگاه هوایی اف ۳۵، پایگاه هوایی هاتسرین به عنوان پایگاهی که برای ترور شهید نصرالله عزیز مورد استفاده قرار گرفت -هدف حمله موشکی سپاه واقع شد-.

وی در ادامه تشریح حمله موشکی سپاه پاسداران به اماکن نظامی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، گفت: همچنین در این عملیات رادارهای راهبردی و همچنین مراکز تجمع تانک‌ها نفربرها و نفرات رژیم صهیونیستی در منطقه پیرامون غزه که قتل عام مردم غزه را بر عهده داشتند مورد هدف قرار گرفت.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، خاطرنشان کرد: در این عملیات زیرساخت‌های اقتصادی و صنعتی رژیم مورد هدف قرار نگرفت، مردم آنها مورد هدف قرار نگرفتند در حالی که این کار کاملاً امکان پذیر بود. من در اینجا اعلام می‌کنم که سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چه در بعد دفاعی و چه در بعد آفند و تکرار این تهاجم و چندین برابر این کاملاً آماده هستند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی که به دیوانگی رسیده است کنترل نشود توسط آمریکا و اروپا و بخواهد چنین جنایت‌هایی را ادامه دهد و یا علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ما وارد عمل شود، عملیات امشب با چند برابر بزرگی تکرار خواهد شد و تمام زیرساخت‌های آنها مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

وی گفت: امیدوار هستیم آمریکا از روش گذشته‌اش دست بردارد و این جنایتکار را متوقف کند و منطقه به سمت آرامش پیش برود. من لازم می‌دانم از هم‌رزمان عزیزم در سپاه پاسداران، در نیروی هوافضا قدردانی کاملی داشته باشم که عملیات کاملاً موفقی را به انجام رساندند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین از ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و افزود: همچنین از همه نیروهای پدافند هوایی که دفاع از فضای کشور را بر عهده دارند قدردانی می‌کنم و همچنین وزارت دفاع که صنایع دفاعی ارزشمند آن توانستند بخش‌هایی از موشک‌های ارزشمند امشب را تأمین تأمین بکنند، قدردانی می‌کنم به حمدالله وحدت و همدلی نیروهای مسلح چنین امکانی را فراهم کرد و ان‌شاءالله شادی دل مولایمان آقا امام زمان و مقام معظم رهبری و یکایک ملت شریف ایران محور مقاومت و خانواده‌های داغدار را فراهم کرده باشیم.

کد خبر 6243894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
      5 3
      پیشنهاد می کنم، سپاه طی بیانیه ای خطاب مردم حیفا و تل آویو اعلام کند، چنانچه نخست وزیر هارتون اگر خبطی کرد، خودتان سرزمین اشغالی را ترک کنید.
    • ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
      3 0
      درود بر شما لطفا به امیر نصیرزاده تذکر دهید در پیامش که حاوی احتمال در پاسخ است قاطعیت شما را تضعیف نکند و به دشمن را ندهد