۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۰

همراه با رونمایی از تیزر؛

«شباهت» به ۳ جشنواره بین‌المللی راه یافت

«شباهت» به ۳ جشنواره بین‌المللی راه یافت

فیلم کوتاه «شباهت» به تهیه‌کنندگی سعید بهاری و کارگردانی مهدی مرودشتی به جشنواره‌هایی در آمریکا، انگلیس و امارات متحده عربی راه یافت و تیزر آن نیز منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اثر، فیلم کوتاه «شباهت» به تهیه‌کنندگی سعید بهاری و کارگردانی مهدی مرودشتی در جشنواره فیلم کودک شارجه رقابت می‌کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان شارجه (SIFF) در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد که هدف آن افزایش سواد رسانه ای کودکان و نوجوانان، پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان و نمایش بهترین‌ها در زمینه فیلمسازی برای کودکان و نوجوانان، توسط و درباره کودکان و نوجوانان است. یازدهمین دوره این جشنواره ۶ تا ۱۲ اکتبر برابر با ۱۵ تا ۲۱ مهر برگزار می‌شود.

این فیلم همچنین به سومین جشنواره فیلم starling راه پیدا کرده است. این جشنواره ۲۸ اکتبر تا ۳ نوامبر در انگلستان به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود.

«شباهت» در دیگر حضور بین‌المللی خود در چهاردهمین جشنواره فیلم آرلینگتون Arlington شرکت می‌کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم آرلینگتون (AIFF) سازمانی است که ماموریت آن تقویت قدردانی از فرهنگ‌های مختلف با کاوش در زندگی مردم در سراسر جهان از طریق فیلم مستقل است. AIFF معتقد است که هنرها اینجا هستند تا ما را به هم متصل کنند، از مرزها عبور کنند و انسانیت مشترک ما را لمس کنند.

چهاردهمین دوره این جشنواره ۷ تا ۱۰ نوامبر (۲۰ تا ۲۳ آبان) در آمریکا برگزار می‌شود.

بهزاد خلج و شبنم قربانی بازیگران بزرگسال و آیان یاربیگی و محمدمعین نوابی بازیگران خردسالی هستند که در «شباهت» ایفای نقش کرده‌اند.

سعید براتی نیز مجری طرح و مدیر فیلمبرداری این اثر است.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از نویسندگان: سولماز اعتماد و علی‌رضا عطاالله تبریزی، بازنویسی فیلمنامه: کیان تیزفهم، مدیر تولید: رضا نارنجی، دستیاران کارگردان: کیان تیزفهم و مصطفی اصفهانیان، برنامه ریز: یاسمین برزگری، منشی صحنه: المیرا آزاد، مدیر صدابرداری: سامان فراهانی، دستیاران فیلمبردار: محمدآقاحسینی، امیرحسین صدرایی، حجت یاراحمدی، منیره فیض و مهدی نیکخواه، موسیقی: پیمان عدالت، طراح چهره پردازی: نیکتا رحمانی، طراح لباس: ماندانا مرادقلی، تدوین: مهدی مرودشتی، صداگذاری و میکس و مسترینگ: رضا دقاق، اصلاح رنگ و نور: فائزه نظیری، کانفورم: زهرامحمدی، مدیر تبلیغات: حمیدرضا امینی، عکاس: هدیه عسگری، فیلمبردار پشت صحنه: مهرشاد افضلی، مدیر تدارکات: سهیل قادری، دستیاران لباس: سمیه گلی، الهه کیوان نسب، دستیار چهره پرداز: عرفان پورمند، مشاور کارگردان: کامران رسول‌زاده، دستیار صدابردار: محمد جدیدی، دستیاران تولید: احسان صفری و سام نارنجی، دستیاران تدارکات: محمد قارچی و رضا باقری، طراح پوستر موشن: علی باوفا، مدیر روابط عمومی: مرتضی رنجبران.

کد خبر 6244166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha