۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۶

در حال بروزرسانی؛

از شور و شوق حمله به اسرائیل تا ادای احترام به مقام شامخ شهدا

از شور و شوق حمله به اسرائیل تا ادای احترام به مقام شامخ شهدا

در حالی که عده زیادی از مردم در میدان فلسطین غرق شور و شوق حمله شامگاه گذشته به اسراییل هستند عده دیگری به مقام شامخ شهدای مقاومت ادای احترام می کنند.

به گزارش خبرنگار جامعه مهر، این روزها یک چشم مردم ایران در ماتم شهدای مقاومت و سید شهدای مقاومت حاج سید حسن نصرالله گریان و عزادار است و چشمی دیگر غرق شور و شعف از حمله شب گذشته به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی.

از شور و شوق حمله به اسرائیل تا ادای احترام به مقام شامخ شهدا

عده زیادی از هموطنان با هر گرایش و مشی سیاسی به میدان فلسطین آمده‌اند تا اولاً انزجارشان را از حرکت ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند و ثانیاً اتحاد و همدلی و همراهی‌شان با مردم غزه و لبنان را به رخ جهانیان بکشند.

مردم ایران این روزها با حضور در میدان فلسطین و با اهدای گل به مقام شامخ شهدای مقاومت ادای احترام می‌کنند.

از شور و شوق حمله به اسرائیل تا ادای احترام به مقام شامخ شهدا

در این روزها در میدان فلسطین افراد و گروه‌های مختلف به میدان آمده‌اند، گاهی گروهی از کارگران و گاهی کارمندان یک اداره که پا در مسیر قدردانی از غیورمردان کشورمان و ادای احترام به شهدا گذاشته‌اند.

اینها همه در زیر پرچم فلسطین و حزب الله لبنان یک صدا فریاد مرگ بر اسرائیل سر داده‌اند.

می گوید چند صد متر مسیر خود را دور کرده تا شاخه گلی را به مقام شامخ شهید مقاومت اهدا کند. هم حسی سرشار از غرور دارد و چهره ای غمبار از این حوادث.

کارمند است. برای رفتن به خانه باید مسیر دیگری را رکاب بزند اما مسیر خود را دور کرده تا با دو چرخه اش به میدان فلسطین بیاید.

می گوید سلفی میگیرم و در شبکه های مجازی منتشر می کنم تا دنیا ببیند ما پای مقاومت ایستاده ایم.

دانش اموزان مدرسه هستند و می گویند از صبح تلفن همراه خود را به مدرسه برده اند و تحویل معاون مدرسه داده اند تا بعد از اتمام مدرسه به میدان فلسطین بیایند و به همه بک گراند گوشی خود را نشان دهند.

می گویند از روزی که سید حسن نصر الله شهید شده است بک گراند و تصویر پس زمینه تلفن همراه خود را به عکس و تصویر سید مقاومت اختصاص داده اند.

یکی از مراسم های آیینی در ایام حزن و اندوه در کشور ما ایران و به خصوص در نواحی جنوبی کشور مراسم دمام زنی است.

حالا گروه از دمام زنان برای بزرگداشت و ادای احترام به مقام شامخ شهدای مقاومت اقدام به دمام زنی در میدان فلسطین کرده اند.

در زیر گوشه هایی از این مراسم را می بینید

تجمع قرآنیان در حمایت از جبهه مقاومت و بزرگداشت شهدای مقاومت و شهید سید حشن نصرالله در محل مسجد امام صادق (ع) تهران برگزار شد.

می گوید بعد از شهادت سید حسن نصرالله روحیه در جبهه مقاومت تحلیل رفته بود و به دلیل تبلیغات در غرب روحیه افراد مقاومت تضعیف شده بود.

ادامه می دهد اما بحمدالله با حرکت صلحشوران روحیه را به جبهه برگرداندند و داستان های خیالی جون گنبد آهنین را نابود کردند.

همراه خانواده به میدان فلسطین آمده است. طلبه ای است و خود را سربازی برای نظام می داند.

می گوید: ثمره همه دعاهای انبیا که تشکیل حکومت اسلامی بود و کنار زدن طاغوت ظلمت، یک چشمه بزرگ از آن را مشاهده کردیم انشالله که مقدمه ای برای ظهور آقا امام زمان باشد.

به همراه نوزاد خود به میدان فلسطین آمده است تا مشتی بر دهان یاوه گویان بزند.

از او درباره حمله به سرزمین های اشغالی می پرسیم

می گوید: اتفاق دیشب حس غروری برایمان داشت چرا که هم انتقام شهید اسماعیل هنیه که در خاک کشورمان به شهادت رسید گرفته شد و هم حمایت مان را از مردم مظلوم غزه و لبنان نشان دادیم.

کد خبر 6244969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha